تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

چگونه از هک دوربين مدار بسته خودمان جلوگيري کنيم ؟

هک دوربين مدار بسته روز به روز در حال افزايش است ، اگر امنيت يک خيابان دو طرفه باشد ، کاربر دوربين ، نقش حياتي در حفظ امنيت و پيشگيري از هک دارد . ديو تيسون مشاور امنيت سايبري شرکت SVP در اين زمينه گفت : اقدامات امنيتي کاربر با خريد دوربين مدار بسته آغاز مي شود . با توجه به اينکه سطح امنيت در برند ها و مدل هاي مختلف دوربين متفاوت است ، لذا پيش از انتخاب مدل دوربين مناسب بايد با يک کارشناس امنيت سايبري در اين زمينه مشورت کنيد . شما مي توانيد موارد مختلفي را پيش از انتخاب يک سيستم مدار بسته کنترل کنيد . در ادامه در خصوص هر کدام مختصرا توضيح داده ايم :

  • پسورد ( کلمه عبور )

بسياري از کاربران پس از نصب دوربين ، کلمه عبور آن را عوض نمي کنند  از پسورد پيش فرض دوربين استفاده مي کنند. هکر ها مي توانند با يک جستجوي ساده از اينترنت به رمز هاي عبور دسترسي داشته و تصاوير را از راه دور مشاهده کنند . هر ساله گزارشات متعددي از هک دوربين ها با استفاده از رمز عبور پيش فرضشان در اخبار و روز نامه ها منتشر مي شود . تغيير رمز عبور پيش فرض و انتخاب پسورد مناسبي که قابل حدس زدن نباشد مي تواند  خطر هک و حملات سايبري از اين شيوه را تا حدود زيادي کاهش دهد .در بسياري از موارد ، کاربران از دوربين هايIP با پسورد پيش فرض استفاده مي کنند در حالي که بسياري از ويژگي هاي امنيتي دوربين ها بطور پيش فرض غير فعال مي باشد . توليد کنندگان دوربين هم براي اينکه مراحل راه اندازي اوليه دوربين به حداقل برسد ،بسياري از الگوريتم هاي امنيتي تعبيه شده بر روي دوربين را بصورت پيش فرض غير فعال کرده است .  پس از ورود به منوي تنظيمات تجهيزات مدار بسته بايد اين موارد را فعال کند ، متاسفانه بسياري از کاربران اينکار را فراموش کرده و يا انجام نمي دهند  که اين موضوع آسيب پذيري دوربين را افزايش مي دهد .

بهترين و مقرون به صرفه ترين پکيج دوربين مداربسته  را مي توانيد از شرکت مهر تجارت خريداري کنيد.

چگونه از هک دوربين مدار بسته خودمان جلوگيري کنيم ؟

چنگ لاکي مشاور امنيت سايبري شرکت هورانگي در اين زمينه مي گويد : کاربران براي جلوگيري از خطرات ناشي از هک دوربين ، مي توانند رمز عبور 12 تا 24 حرفي با ترکيبي از حروف بزرگ ، کوچک ، اعداد و کاراکتر هاي خاص انتخاب کنند .

تيسون معتقد است که داشتن يک رمز عبور امن عالي است اما يک کلمه عبور ترکيبي و پيچيده بهتر از آن خواهد بود . عبارتي که براي شما خاص باشد و به ياد آوردن آن براي شما حدود چند ثانيه طول بکشد . به طور مثال عبارت  ” I lovemysubaru4ittakesme2work! ” يک پسورد مناسب و امن است . تيسون همچنين اعتقاد دارد که براي حفاظت و امنيت بيشتر بايد لايه ي امنيتي ديگري نيز پس از پسورد دوربين جهت احراز هويت کاربر ، وجود داشته باشد ، بطور مثال:
پس از وارد کردن پسورد ، سيستم بگونه اي تنظيم شود که از طريق تلفن همراه فرد و پس از دريافت کد پستي درست ، اجازه ورود کاربر به منوي دوربين و محيط نرم افزار را بدهد .

  • بروز رساني نرم افزار دوربين

سيستم عامل دوربين ممکن است مشکلاتي داشته باشد که زمينه نفوذ هکر ها را فراهم کند . از اين رو مي توان با بروز رساني مرتب سيستم عامل دستگاه ، از هک سيستم جلوگيري کرد . کي در اين زمينه گفت : مشکلات امنيتي دوربين ها اغلب توسط به روز رساني هاي منتشر شده توسط سازنده محصول اصلاح مي شود و کاربران مي توانند با بروز رساني و اپديت سيستم مدار بسته خود ، باگ هاي امنيتي را برطرف کنند . کاربران بايد بطور منظم وب سايت سازنده دوربين IP را تحت نظر داشته باشند و در صورت ارائه فايل بروز رساني ، سيستم هاي مدار بسته خود را بروز رساني کنند . بود برومهد مدير عامل شرکت Viakoo معتقد است که کاربر بايد براي آپديت نرم افزار دوربين ، از فايل مربوط به خود دوربين استفاده کند و از ساير بروز رساني هايي که مشابه استفاده نکند . بعبارت ديگر بايد از فايل هايي که با دوربين سازگار هستند استفاده نمايد تا عمليات بروز رساني بصورت صد در صد انجام شود . تغيير پورت پيش فرض اندرو لنين يکي از بنيان گذاران فناوري يکپارچه امنيتي مي گويد :
پورت هاي پيش فرض دوربين مدار بسته يک نقطه بالقوه براي ورود غير مجاز به منو و محيط دوربين هستند . تغيير اين پورت ها و بستن پورت هاي غير ضروري مي تواند يک حرکت حساب شده باشد . جهت اطمينان بيشتر مي توانيد از پورت https استفاده کنيد و تمام پورت هاي غير ضروري و غير قابل استفاده ديگر را ببنديد . در صورتي که نمي توانيد اين پورت ها را ببنديد بايد ، ترافيک پورت ها را تحت نظر داشته باشيداتصال بي سيم برخي مواقع از دوربين هاي وايرلس در سيستم نظارت تصويري استفاده مي شود ، اين دوربين ها بيش از پيش در خطر هک شدن قرار دارند . در صورتي که از پروتکل هاي امنيتي مناسب استفاده نکنيم ، امکان هک سيستم بسيار زياد خواهد بود . کاربران براي انتقال تصاوير دوربين وايرلس بايد از کد گذاري امنيتي WPA2 استفاده کنند  تا خطر هک تصوير دوربين ها به پايين ترين ميزان خود برسد . موقعيت دوربين دوربين ها را موارد حساس دور نگه داريد تا در صورت هک شدن سيستم توسط هکر ها و افراد سودجو ، ميزان خسارات شما به حداقل برسد . ما به عنوان يک کاربر مي توانيم از روش هاي مختلفي براي ارتقاي سطح امنيتي و به حداقل رساندن هک تصاوير استفاده کنيم اما هميشه اين امکان وجود دارد که هکر ها با عمليات پيچيده ، بتوانند تصاوير را هک کنند از اين رو همواره بايد يک لايه امنيتي اضافه علاوه بر راهکار هاي نرم افزاري که براي حفظ امنيت در مقابل هک استفاده مي کنيم را طراحي و پياده سازي کنيم .حفظ اصول حفاظتي مي تواند تا حدودي اين لايه را به وجود بياورد صفحه نمايش و کيبورد ورود کلمه عبور همواره بايد به گونه اي قرار بگيرد که دور از ديد افراد و کارمندان باشد تا هکر ها قادر به شناسايي کلمه عبور نباشند همچنين هرگز تصاوير و ويديو هاي حساس و حياتي را بر روي سيستم و مانيتور خود قرار ندهيد ، چرا که با هک شدن سيستم ، امکان سوء استفاده از اين اطلاعات حياتي براي هک تصوير دوربين هاي مدار بسته وجود خواهد داشت .

امروزه دوربين هاي مدار بسته چه در فضاهاي بسته و چه در فضاهاي باز نصب مي شوند و در بيشتر ساختمان هاي اداري، تجاري و حتي ساختمان هاي مسکوني هوشمند مورد استفاده قرار مي گيرند. دوربين هاي مدار بسته سيستم هاي امنيتي و نظارتي هستند که براي مقاصد زيادي از جمله شناسايي سارقان و متخلفان مورد استفاده قرار مي گيرد. اوناع مختلفي از دوربين هاي مدار بسته توليد و وارد بازار مي شوند که هر کدام قابليت ها و ويژگي هاي خاص خود را دارند. دوربين هاي مدار بسته اي که امروزه مورد استفاده قرار مي گيرند داراي قابليت ديد در شب هستند و حتي در شب و نور کم هم به نظارت بر محيط مي پردازند. در اين مقاله سعي کرده ايم بهترين روش هاي جلوگيري از هک شدن دوربين مدار بسته را معرفي کنيم تا کاربران بتوانند با خيالي آسوده تر از اين سيستم ها استفاده کنند.

دوربين هاي مدار بسته به اينترنت و شبکه متصل مي شوند و اين امکان را فراهم مي کنند که افراد از راه دور نيز بر تصاوير محل مورد نظر خود نظارت داشته باشند. تمامي سيستم هايي که قابل اتصال به اينترنت و هوشمند هستند قابل هک شدن مي باشند. هک شدن يکي از بزرگ ترين مشکلاتي که ممکن است صاحبان دوربين هاي مدار بسته با آن مواجه شوند. زماني که دوربين مدار بسته به اينترنت متصل مي شود براي هکرها اين امکان به وجود مي آيد که بتوانند به اطلاعات و تصاوير دوربين ها و دستگاه هاي ضبط کننده DVR و NVR دسترسي پيدا کنند. اين يک مسئله نگران کننده است و لازم است که با کمک روش هاي خاص موجود از اين اتفاق جلوگيري کنيم.

 بهترين برند دوربين مداربسته چيست؟   بهترين دوربين‌ مدار بسته

حتماً اطلاعات پيش فرض دستگاه DVR يا NVR را تغيير دهيد

 

يکي از روش هايي که هکرها براي دستيابي به اطلاعات دوربين مدار بسته از آن استفاده مي کنند اسکن پروتکل ها و پورت هاي پيش فرض دستگاه هاي DVR و NVR است. آن ها مي توانند از طريق اطلاعات پيش فرض به تنظيمات دستگاه متصل شوند. آن ها مي توانند با اسکن کردن نام کاربري يا پسوورد به دستگاه شما نفوذ کنند. در اين قضيه توليد کنندگان نيز مقصر هستند زيرا براي نفوذناپذيري دستگاه هاي توليدي خود اقدامات پيشرفته اي انجام نمي دهند. براي مثال دستگاه ها کاربر را مجبور به تغيير دادن تنظيمات و پسوورد هاي پيش فرض نمي کنند، از پروسه بوت به شيوه صحيح محافظت نمي شود و اطلاعات ارسالي به دستگاه ضبط کننده رمز نگاري نمي شوند.

عدم تغيير نام کاربري و پسوورد پيش فرض از رايج ترين اشتباهاتي است که بسياري از مردم مرتکب مي شوند. هکرها مي توانند تعداد زيادي نام کاربري و پسوورد را امتحان کنند و به سادگي سيستم نظارتي شما را هک کنند. شما بايد در کنار انتخاب يک پسوورد قوي از يک نام کاربري خاص نيز استفاده کنيد. هنگام انتخاب نام کاربري از کلمات معمولي استفاده نکنيد. هرگز تاريخ هاي مشخص نظير تاريخ تولد خود يا يکي از اعضاي خانواده، تاريخ ازدواج، شماره تلفن و غيره را به عنوان نام کاربري انتخاب نکنيد. از پسووردهاي بسيار کوتاه و الگوهاي معمولي استفاده نکنيد. سعي کنيد نام کاربري شما مجموعه اي از اعداد، حروف بزرگ و کوچک و کاراکترهايي نظير # * @ و غيره باشد. علاوه بر رعايت تمام نکات گفته شده بهتر است که براي مدت طولاني از يک نام کاربري و پسوورد استفاده نکنيد و هر چند وقت يک بار نسبت به تعويض آن ها اقدام کنيد. تا امنيت سيستم نظارتي خود را بالا ببريد.

 مقاله  انواع دوربين مداربسته  را مطالعه کنيد تا تفاوت دوربين هاي مداربسته را بفهميد.

پورت هاي پيش فرض را براي جلوگيري از هک شدن دوربين مدار بسته تغيير دهيد

تمام دوربين هاي مدار بسته تحت شبکه يا IP از پورت اختصاصي براي انتقال داده ها و سيگنال ها استفاده مي کنند. دستگاه هاي DVR و NVR هم با استفاده از پورت هاي اختصاصي به کاربران اجازه مي دهند که از راه دور با موبايل يا لپ تاپ به تصاوير دوربين هاي مدار بسته به صورت زنده دسترسي داشته باشند. هر شرکت توليد کننده دوربين هاي مدار بسته از پورت اختصاصي خود استفاده مي کند. پس از اين که مشتري دستگاه را تهيه کرد بايد فوراً نسبت به تغيير پورت دوربين هاي مدار بسته و دستگاه ضبط اقدام کند تا به دام هکرها نيفتد. براي مثال پورت پيش فرض بيشتر دوربين هاي مدار بسته ???? است به همين دليل بسياري از هکرها شماره پورت ???? را امتحان مي کنند و اگر آن را تغيير نداده باشيد به راحتي به سيستم نظارتي شما نفوذ مي کنند.

 

براي فوروارد کردن پورت ها هرگز از روش هاي DMZ و UPnP استفاده نکنيد

براي اين که بتوانيد تصاوير دوربين هاي مدار بسته را به صورت زنده روي لپ تاپ يا موبايل خود داشته باشيد بايد از روش فوروارد کردن پورت ها استفاده کنيد. براي فوروارد کردن پورت ها چندين روش وجود دارد و شما نبايد از روش DMZ استفاده کنيد زيرا در اين حالت تمامي پورت هاي ورودي دستگاه NVR فوروارد مي شوند. روش UPnP نيز همين طور عمل مي کند. اين دو روش به علت امنيت پاييني که دارند براي فوروارد کردن تمامي پورت هاي ورودي دستگاه ضبط مناسب نيستند. روشي که به شما پيشنهاد مي شود روش Virtual server است که براي آموختن آن مي توانيد از ويديوها يا مطالب آموزشي موجود در سايت ها استفاده کنيد.

 

سيستم عامل يا Firmware دستگاه ضبط کننده تصاوير را به روز رساني کنيد

براي اين که امنيت دوربين هاي مدار بسته خود را بالا نگه داريد بايد سيستم عامل يا Firmware دستگاه هاي DVR يا NVR را به روز نگه داريد. شرکت هاي توليد کننده در ورژن جديد سيستم عامل تمام باگ ها و مشکلات ورژن قبلي را برطرف مي کنند. جديدترين نسخه Firmware را مي توانيد در سايت توليد کننده سيستم خود بيابيد. علاوه بر Firmware سيستم بايد نرم افزارهاي گوشي يا لپ تاپ خود را که از طريق آن ها تصاوير را دريافت مي کنيد نيز به روز نگه داريد.

 

فعال سازي رمز نگاري اطلاعات

اگر در منوي تنظيمات دستگاه ضبط کننده يا مودم شما گزينه Encryption يا رمز نگاري اطلاعات ارسالي وجود دارد آن را روي حالت فعال قرار دهيد. زماني که از اين قابليت استفاده مي کنيد هکرها نمي توانند به اطلاعات و تصاوير سيستم نظارتي شما دسترسي پيدا کنند. همچنين مي توانيد در شبکه هاي واي فاي خود قابليت WPA2 Encryption را که به معناي شبکه واي فاي با دسترسي حفاظت شده است فعال کنيد. در بسياري از دئربين هاي مدار بسته بي سيم اين آپشن وجود دارد و شما با جستجو در تنظيمات دستگاه مي توانيد آن را فعال کنيد.

 

فايروال مودم يا روتر خود را فعال کنيد

يکي ديگر از روش هايي که دسترسي هکرها به اطلاعات و تصاوير دوربين هاي مدار بسته شما را غير ممکن مي کند فعال سازي فايروال مودم يا روتري است که در حال استفاده از آن هستيد. براي انجام اين کار فقط کافي است که در تنظيمات مودم خود تيک فعال سازي فايروال را بزنيد. مودم يا روتر دستگاه هايي هستند که از آن ها براي انتقال اطلاعات و تصاوير دنياي واقعي به اينترنت و برعکس بهره مي گيريم در نتيجه بايد تنظيمات امنيتي مودم يا روتر را نيز با دقت بررسي کنيم و اقدامات لازم را براي افزايش امنيت آن ها انجام دهيم.

 گاهي براي حل مشکل دوربين مداربسته هايک ويژن نياز به  ريست پسورد هايک ويژن   خواهيد داشت.

سعي کنيد از دوربين هاي مدار بسته يا DVR و NVR دست دوم استفاده نکنيد

اگر دوربين مدار بسته را براي نظارت بر محلي که اهميت بسيار زيادي برايتان دارد تهيه مي کنيد و بالا بودن امنيت سيستم نظارتي برايتان اهميت زيادي دارد نبايد از دوربين هاي مدار بسته يا دستگاه ضبط کننده تصوير دست دوم استفاده کنيد. شما هيچ شناختي از کاربر قبلي سيستم نداريد و به همين دليل سيستم نظارتي داراي امنيت کافي نيست. به علاوه دوربين هاي مدار بسته و دستگاه هاي DVR و NVR جديدتر از قابليت ها و امنيت بهتري برخوردار هستند.

 

از اينترنت عمومي استفاده نکنيد

اينترنت هاي عمومي به هيچ عنوان امنيت ندارند و بهتر است براي مثال از اينترنت يک رستوران يا کافه براي چک کردن تصاوير دوربين هاي مدار بسته خود استفاده نکنيد. اين گونه اينترنت ها به دليل اين که در دسترس عموم مردم هستند قابل اطمينان نيستند و ممکن است هکرها بتوانند از طريق آن ها به سيستم نظارتي شما نفوذ کنند.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چگونه,از,هک,دوربین,مدار,بسته,خودمان,جلوگیری,کنیم,؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 331 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 ساعت: 6:44

اخذ گواهينامه ” Common Criteria ” براي هايک ويژن

دوربين هاي سري DS-2CD3 و DS-2CD5 کمپاني هايک ويژن گواهينامه ” CommonCriteria ” را دريافت کردند .
اين گواهينامه معيار هاي امنيت اطلاعات و تصاوير را ارزيابي و بررسي مي کند
( به اختصار به CC يا CommonCriteria معروف است) ، کمپاني هايک ويژن ( Hikvision ) با دريافت اين گواهينامه به مشتريان خود در سراسر دنيا يک
پيام مهم مخابره کرد و آن ، ميزان اطمينان و امنيت سايبري محصولات نظارت تصويري اين شرکت است .

گواهينامه هايک ويژن

نمايندگي هايک ويژن موفق به اخذ گواهينامه ” Common Criteria ” شد !

اين استاندارد يکي از مهمترين استاندارد هاي شناخته شده زير مجموعه استاندارد ISO/IEC15408 است که در زمينه امنيت فناوري اطلاعات کار مي کند .
استاندارد CC به طور عمده جهت ارزيابي ميزان امنيت ديتا و قابل اطمينان بودن محصولات يا راهکار هاي انتقال اطلاعات ( تصوير و صوت دوربين مداربسته )
فعاليت مي کند همچنين حفاظت از اطلاعات خصوصي افراد نيز از عمده مواردي است که در اين گواهينامه ، ارزيابي مي شود .
صد ها سازمان دولتي و خصوصي مهم و تاثير گذار از بيش از 28 کشور ، اين استاندارد را قبول دارند . از جمله مهمترين اين نهاد ها
مي توان به سازمان اطلاعات امنيت ملي و وزارت دفاع ايالات متحده آمريکا اشاره نمود .

دکتروانگ بين (Wang Bin ) مدير بخش امنيت شبکه و امنيت اطلاعات شرکت هايک ويژن در اين زمينه گفت :
همزمان با پيشرفت و هوشمند شدن شبکه هاي کامپيوتري ، صنعت امنيت ونظارت تصويري با فرصت هاي بي نظيري براي توسعه روبرو شده است ،
اما در اين مسيرچالش هاي امنيتي متعددي نيز وجود دارند .
شرکت هايک ويژن همواره به مشتريان خودمتعهد است تا محصولات با کيفيت تر را در کنار
رعايت اصول ايمني و به مراه نو آوريهاي روز دنيا توليد و روانه بازار کند .

هايک ويژن تنها در يک بخش از تلاش خود ، براي دريافت گواهينامه Common Criteria ، تست هاي امنيت اطلاعات موسسه مشهور برايت سايت (Brightsight ) را با نمره بالايي پاس کرد ،
موسسه Brightsight يکي از مشهور ترين موسسه ها در حوزه بررسي ميزان امنيت اطلاعات وامنيت شبکه ، در حوزه استاندارد شناخته مي شود .

بيشتر بخوانيد: دوربين مداربسته تي وي تي

کمپاني هايک ويژن به انجمن ارائه خدمات امنيتي و پشتيباني از پروژه پيوست

ارائه خدمات امنيتي هايک ويژن

شرکت هايک ويژن به عنوان پيشرو در ارائه راهکار ها و تجهيزات نظارت تصويري در دنيا ، به عنوان نخستين عضو به انجمن ارائه خدمات امنيتي و پاسخگويي ( FIRST ) پيوست . تيم خدمات و پشتيباني قدرتمند هايک ويژن ( HSRC ) به عنوان نماينده کمپاني در اين انجمن ، فعاليت خواهد کرد .

 

انجمن FIRST مخفف واژه لاتين Forum of Incident Response and Security Teams  است ، اين انجمن يک مجموعه بين المللي از شرکت هاي مختلف است که با استفاده از تيم هاي متنوع ، سطح امنيت تجهيزات کامپيوتري را تامين و با ارائه راه حل هاي پيشگيرانه ، راه را براي نفوذ افراد سود جو مي بندند . عضويت هايک ويژن در اين انجمن ، به منظور تقويت تلاش هاي اين توليد کننده مطرح در زمينه حل مشکل مشتريان خود به بهترين نحو ممکن مي باشد . اين عضويت باعث مي شود تا مرکز خدمات هايک ويژن (Hikvision Security Response Center ) از تجربيات بيش از 400 تيم از 90 کشور دنيا استفاده کرده و با آنها همکاري مشترک داشته باشد . اعضاي FIRST از شرکت هاي معتبري مانند IBM ، Intel ، CISCO ، مايکروسافت و بسياري از کمپاني هاي معتبر ديگر مي باشد .

دکتر وانگ بين مدير لابراتوار بين المللي امنيت اطلاعات شبکه هايک ويژن در اين زمينه گفت : کمپاني هايک ويژن مفتخر است تا با تلاش زياد براي ارتقاي امنيت اطلاعات و امنيت سايبري به اين انجمن بزرگ بپيوندد ، مهارت و تجربه ما جهت ترويج يک محيط امن تر و ايمن تر براي مشتريان ما در سر تا سر جهان در اين همکاري چند جانبه بيش از پيش افزايش خواهد يافت . خدمات نصب دوربين مداربسته و ارائه راهکارهاي نظارت تصوير در دستور کار ماست. ما در هايک ويژن متعهد هستيم تا ارائه خدمت به مشتريان خود در همه نقاط جهان را روز به روز بهبود ببخشيم تا کاربران با استفاده از تجهيزات مدار بسته هايک ويژن ، جهاني امن تر داشته باشند . شرکت هايک ويژن امنيت سايبري در محصولات خود را به طور جدي در دستور کار قرار داده است و تمامي قوانين و مقررات موجود در اين زمينه را رعايت مي کند .

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : اخذ,گواهینامه,,Common,Criteria,,برای,هایک,ویژن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 279 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 ساعت: 6:42

Luxury PCO cars in London

When it comes to hiring a car, every one of us will be looking for a classy and luxury one which is affordable too. Now consider you are going to hire a car to work with. It means you are going to spend a lot of your daily time, a many hours of your life in the car. Definitely the chosen car should be comfortable enough in the car you work with. Apart from being comfortable, you can rent your dream car and use it without buying it. So, luxury cars for rent are so popular.

Now consider you would like to join a PCO company and work as a PCO driver. The thing we mentioned earlier, you work with the car you rent. Don’t you think that people will pay more to PCO drivers when they sit in a more luxury PCO car? Absolutely they pay! Stay with us to the end of this article as you are going to read useful things about luxury PCO cars in London.

This article covers the following issues

  • What is a PCO car?
  • Where can I hire a PCO car?
  • What are the luxury PCO cars in London?
  • What PCO cars are mostly used in London?
  • How much does it cost to rent a PCO car?
  • Are luxury PCO cars Eco friendly too?
  • Conclusion

What is a PCO car?

You are probably familiar with the meaning of PCO car but in order to have a comprehensive article, it is not bad to mention it again. A PCO car is the vehicle, usually four doors of minivans which covers the defined terms and conditions of TfL (transport for London) and can be used only for the people who own a valid PCO license.

Where can I hire a PCO car?

Multiple companies around the UK offer services in renting PCO cars for, ready to join Uber or similar PHV (private hire vehicle) operators. You can simply find them through searching on google or other search engines. One of the best PCO car hire companies is G & M Direct.

What are the luxury PCO cars in London?

By luxury we meant having a good look and being useful at the same time. The point is, different people can have different definitions of a luxury (good look and usefulness) so it is not much simple to say which car is luxury as people have different tastes. But, here we will mention the most popular ones which are branded luxury by the users:

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/9849/Home/everything_you_need_to_know_about_ToyotaPriusPCO

https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/6048/Pgina_inicial/PCO_Car

https://councils.clark.edu/eportfolios/19393/Home/uber

https://canvas.yc.edu/eportfolios/9610/Home/everything_you_need_to_know_about_Nissan_Leaf_PCO

https://councils.clark.edu/eportfolios/24512/Home/everything_you_need_to_know_about_Mercedes_Benz_PCO

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/10012/Home/ea_money_with_my_car

https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/6236/Pgina_inicial/PCO_Car_for_Uber

https://cole2.uconline.edu/eportfolios/95010/Home/PCO_car_hire_with_insurance_no_deposit

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/1367/Home/car_jobs

https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/4540/PCO_car_hire_with_insurance_no_deposit

https://q.utoronto.ca/eportfolios/4876/What_is_PCO_car_rental

https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/617/How_old_can_a_car_be_for_PCO

https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/738/Tesla_PCO_rental__Favorite_PCO_Cars_for_PHV_drivers

 

1-      Kia Niro PCO car

Kia is well-known for having comfortable cars. So, it is fair to say Kia Niro PCO hire is one of the best options.

2-      Mercedes-Benz PCO car

Well, who doesn’t like to drive with a Mercedes Benz? For sure, when any of us hear the name of Mercedes Benz, we unconsciously remember the word luxury, either. So, if you plan to choose a luxury PCO car, Mercedes-Benz PCO hire is suitable.

3-      Lexus PCO car

 If you are a fan of Lexus, Lexus PCO car hire list includes a great range of cars. Undoubtedly Lexus is one of the most luxury car companies in the world.

What PCO cars are mostly used in London?

Other cars can be luxury for different tastes therefore we bring a list of PCO cars hired in London to make it easier for you to choose your best PCO car.

  • Toyota (Corolla, Prius and Prius plus)
  • Mercedes Benz (specially e-class and Vito)
  • Tesla (model S)
  • Kia (specially Niro)
  • Hyundai (Ioniq Hybrid SE)
  • Etc.

Totally, the cars which are more Eco friendly and use electric energy instead of other fuels, are more popular among PCO drivers and PHV operators.

 

How much does it cost to rent a PCO car?

Based on the model and the type of the car you choose, the rental fee can be varied but as an estimation, you will need to pay between £150 to £250 weekly for a high class car. Also add the deposition fee of £500 for rentals.

Are luxury PCO cars Eco friendly too?

Well, when we say luxury we both mean useful and good looking. Although being Eco friendly was not mentioned, it is good to know that luxury PCO cars are mostly Eco friendly as they are:

  • New
  • Using the recent technology
  • Using less fuel and are mostly electric based or hybrid
  • Not producing harmful gases
  • Etc.

So it can be said, yes! Luxury PCO cars are Eco friendly and be sure that you will harm the environment less by using them rather than normal vehicles.

Conclusion

Although people might have different tastes which lead them to call different vehicles luxury, we all prefer driving a luxury car. Considering a PCO driver who will spend one third of his day in the car, driving a comfortable and luxury car will make him less tired at the end of the work day. Besides, riders are more likely to pay for tips on a classier PCO car. So, if you are a PCO driver and thinking of changing your PCO car into a better one, take a look at our luxury PCO car suggestion and then decide. In this article we offered 3 of the top luxury PCO cars popular among PCO drivers and also mentioned a short list of other luxury PCO cars. Hope that reading this article will be useful to you.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : Luxury,PCO,cars,in,London, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 6:09

A safer driving in winter for Uber drivers

Driving in winter can be both boring and dangerous if you don’t consider a few things including safety tips. Uber drivers, as they might be driving for hours in winter and snowy days, it is a nice idea to give them a few tips for driving in winter. In this article, we are going to read and lea tips for safer driving in winter for Uber drivers together and see how we can enhance the quality of driving in snowy cold days. Read the article to the end carefully.

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/9849/Home/everything_you_need_to_know_about_ToyotaPriusPCO

https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/6048/Pgina_inicial/PCO_Car

https://councils.clark.edu/eportfolios/19393/Home/uber

https://canvas.yc.edu/eportfolios/9610/Home/everything_you_need_to_know_about_Nissan_Leaf_PCO

https://councils.clark.edu/eportfolios/24512/Home/everything_you_need_to_know_about_Mercedes_Benz_PCO

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/10012/Home/ea_money_with_my_car

https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/6236/Pgina_inicial/PCO_Car_for_Uber

https://cole2.uconline.edu/eportfolios/95010/Home/PCO_car_hire_with_insurance_no_deposit

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/1367/Home/car_jobs

https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/4540/PCO_car_hire_with_insurance_no_deposit

https://q.utoronto.ca/eportfolios/4876/What_is_PCO_car_rental

https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/617/How_old_can_a_car_be_for_PCO

https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/738/Tesla_PCO_rental__Favorite_PCO_Cars_for_PHV_drivers

 

 

The items below are provided in this article

  • Why is it important to have a safer ride in winter?
  • 10 tips to have a safer driving in winter for Uber drivers
  • Always-keep tools in winter
  • Conclusion

Why is it important to have a safe ride in winter?

When it is heavily snowing, driving would be much harder and more dangerous as the streets might be slippery and the rate of accidents would increase. It is a safer idea to refuse to drive on risky days, but sometimes it is impossible to avoid driving specially for Uber drivers! So, it would be absolutely important to be aware of a few tips which lead you to a safer ride for both you and your passengers.

10 tips to have a safer driving in winter for Uber drivers

Simply, if you consider the following 10 tips, you will have a safer ride but note that, even in a safe ride, there is a chance of risks. So, you need to be still careful even if you obey all the safety rules.

  1. Have a bag of cold weather facilities in the trunk. This bag can be filled with warm clothes, medications, flashlight, flammable materials and tools, blankets, power banks, food and water for more than one person (for you and your probable passengers).
  2. A spare inflated tire. Note that your current in use tires should be all inflated and properly working.
  3. Extra fuel (even if you have a full electric vehicle) plus snow chains must be always with you. Don’t forget to have the fixing tools and red triangle. Making sure that all the lights of the car, specially the hazard lights, are working properly is essential.
  4. Check the accelerator and brake before going out and make sure if they work properly.
  5. Keep all your focus on driving. Avoid any action which might distract you such as texting with a phone.
  6. Use the main routes as they are more crowded and less slippery. Besides if you get stuck in a wider road, it is more probable to receive help earlier.
  7. Keep the pace slower. It is always easier to control a car when it is riding slower.
  8. Always be prepared for the worst events. Although it might look a little pessimistic, being prepared for the worst is always better than not being prepared at all.
  9. Keep the connection. Try to have a good signal and be connected with someone in a safe situation who can send you help in difficulties.
  10. Stay with your vehicle when you get stuck in snow. Even if you think by leaving your vehicle you can find help easier, first try to stay with your vehicle as long as possible.

Always-keep tools in winter

There are some tools you need to always carry in your trunk, but some tools are more necessary to be kept in winter. Use the checklist below to make sure you have all the needed tools in your vehicle for necessary occasions.

  1. Snow chains
  2. Tools to change a tire
  3. Flashlight
  4. Spare tire
  5. Tow rope (wire)
  6. Gloves
  7. Firing stuff
  8. First aid kit
  9. Ice scraper
  10. Antifreeze liquid
  11. Extra fuel
  12. An empty bottle to keep fuel
  13. Food and water
  14. Warm clothes
  15. Blankets
  16. Medications
  17. Etc.

Note that it is a better idea to keep all the tools in a separated plastic bag and label them so that you can find and use them more easily. If it is possible, try to have more of each mentioned tool and stuff as you might get stuck in snow for hours and not alone (you might be with your passengers). Any other things you think can be helpful if you carry, consider them but make sure your vehicle doesn’t get too heavy.

Conclusion

Driving in winter can be safe if you are aware of the probable dangers and keep the safety pack with you. Drivers usually forget to keep some safety tools with them in the trunk as they get used to driving on long warm and safe summer days. Another thing which you need to check before driving in winter is to make sure that you have enough fuel in the tank and if your vehicle is hybrid or electric, the battery is fully charged. Beside make sure that the car oil is proper and all parts of the vehicle specially the heater, are working properly. In this article a few tips and a list of needed tools in winter was mentioned that can be helpful for all Uber drivers who drive in winter. We hope you always have a safe ride no matter if it is in winter or not. Keep the driving safe and let your passengers feel safe too.

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : A,safer,driving,in,winter,for,Uber,drivers, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 6:06

 دوربين مدار بسته براي اماکن مسکوني

 

 

سامانه هاي نظارتي که در سال هاي متمادي در بازار هاي متعدد بين المللي و داخلي حضور پيدا کرده اند، با ارائه تکنولوژي هاي خاص، امنيت محيطي را به ميزان قابل توجهي بالا برده اند. با پيشرفته تر شدن سامانه هاي نظارتي همچون دوربين مدار بسته مسکوني توسط برند هاي معتبر جهاني، قابليت بهره برداري از اين تجهيزات را در درون منزل و يا فضاي مسکوني به وجود آورده اند. حالا با ورود مستقيم اين محصولات به زندگي ما، سوالاتي مطرح مي شود که چه نوع دوربين مدار بسته اي براي اين فضا ها مناسب تر هستند. در ادامه اين مقاله دقيق ترين معيار ها براي خريد دوربين مدار بسته مسکوني را به شما معرفي مي کنيم، تا در کنار دريافت کارکرد مناسب، صرفه جويي اقتصادي براي خود و يا ساکنين مجتمع مسکوني به ارمغان بي آوريد.

 

اماکن مسکوني و اداري

مکان هاي مسکوني و اداري که بيشتر نياز به نظرات دقيق 24 ساعته دارند، با در نظر گرفتن کمترين هزينه ممکن توسط مدير و يا ساکنين ساختمان مي توانند، دوربين مدار بسته مسکوني قرار گرفته در رده متوسط سيستم نظارتي را خريداري کنند، که صرفه اقتصادي و قابل توجهي براي مصرف کنندگان خود دارد. اماکن نام برده شده به دليل تغيير کم شرايط نوري محيط (آن هايي که در فضاي مسقف نصب مي شوند) با کمک کمترين لنز و رزولوشن تصاوير با وضوح بالا در خرجي هاي تعريف نمايش مي دهند. اغلب لنز هاي دوربين مدار بسته مسکوني بين 2.8 تا 3.6 ميلي متر متغير هستند، که با کمک پردازنده پر سرعت و رزولوشن 2 مگا پيکسل، تصاوير راه پله، پارکينگ، درب آسانسور، پا گرد و پشت بام را با وضوح مناسب به نمايش در مي آورد. براي ضبط تصاوير ارسالي از لنز  دوربين مداربسته  با توجه به نوع تکنولوژي محصول مي توانيد از ايکس وي آر، دي وي آر و ان وي آر دوربين مدار بسته تحت شبکه استفاده کنيد، ولي با در نظر گرفتن صرفه اقتصادي سامانه هاي نظارتي خريداري شده بهترين گزينه براي فضاي هاي نام برده شده دوربين مدار بسته HDCVI و AHD دو مگا پيکسلي مي باشد.

 

دوربين تماشاي کودک، پرستار و يا حيوان خانگي

شايد براي همه ما سوال شده است که چه سيستم نظارتي 24 ساعته و يا دوربين مدار بسته تحت شبکه اي براي درون منزل مناسب است، تا با کمک آن به مشاهده اتفاقات درون خانه خود بپردازيم. بيايد قبل از پاسخ به اين سوال مواردي که درون منزل نياز به نظارت دارد را بررسي کنيم. مواقعي نياز مي شود که، به دليل مشغله کاري فرزند کوچک، فرد سالمند و يا حيوان خانگي که نياز به مراقبت دارند را در خانه تنها بگذاريم و يا پرستاري را براي نگه داري، از آن ها استخدام کنيم. براي جامع عمل پوشاندن به امر، نياز به محصولي داريم که به صورت بر خط و يا آنلاين تصاوير را به گوشي موبايل ما ارسال کند و يا آن را بر روي ميکرو اس دي که درگاه آن بر روي دوربين وجود دارد ذخيره سازي کند. از طرف ديگر قابليت هاي منحصر به فرد ديگري در اين سري دوربين مدار بسته مسکوني روميزي وجود دارد، تا شما با کمک آن ها به انجام مواردي همچون برقراري ارتباط صوتي دو طرفه، ديدن تصاوير بر روي موبايل به صورت بر خط و يا آنلاين بپردازيد. تي وي تي 

 

نتيجه گيري نهايي

دوربين مدار بسته مسکوني، که در عرصه نظارتي بيشتر از اعلان هشدار و امنيتي فعاليت مي کنند. در بين دوربين مدار بسته اقتصادي قرار مي گيرند. اين نوع تجهيزات که به راحتي در فضاي داخلي خارجي ساختمان نصب مي گردند، مديريت کاملي در مشاهده وقايع محيطي در اختيار شما مي گذارند. توجه به اين موضوع خالي از لطف نيست که دوربين مدار بسته برروي فضاي با اهميت بالا همچون پارکينگ، درب و راه پله بايد کيفيتي بالا تري نسب به ديگر جاهاي ساختمان داشته باشند، در هنگام وقوع حوادث غير مترقبه، همچو دزدي، ريزش ساختمان و يا آتش سوزي ناگهاني، جزئيات هرگونه با کيفيت و رزولوشن بالا تماشا کرده و عکس العمل مربوط به آن حادثه را در کسري از ثانيه انجام دهيد.

قوانين نصب دوربين مداربسته در مکان‌ها و فضاهاي مختلف مسکوني و تجاري

تامين امنيت يکي از مسائلي است که در همه جوامع کوچک و بزرگ بايد وجود داشته باشد. امنيت کشور، شهر، محله و امنيت خانه، همگي از مواردي هستند که بايد مورد توجه قرار گيرند. در اين مقاله قوانين نصب دوربين مداربسته مکان‌هاي مختلف ازجمله اماکن عمومي ، ادارات ، منزل و پارکينگ را با هم بررسي مي‌کنيم.

هايک ويژن 

پيشرفت تکنولوژي باعث شده است تا ابزارها و وسايل مختلفي براي تامين امنيت طراحي شوند که از آن ميان مي توان به دوربين هاي مداربسته اشاره کرد.

دوربين هاي مدار بسته ابزاري امنيتي و نظارتي بوده که در اماکن مختلف مسکوني، اداري، تجاري و سازمان هاي مختلف نصب مي گردد و امنيت آن مکان را تامين مي نمايد. اما آيا مي توان اين دوربين ها را در هر مکاني به صورت دلخواه نصب نمود يا قوانيني براي نصب آنها وجود دارد؟ پاسخ به اين سوال مطلبي است که در ادامه به آن پرداخته شده است.

معرفي دوربين مداربسته و انواع آن

دوربين مدار بسته که به آن cctv که کوتاه شده عبارت  closet circuit television مي باشد نوعي دوربين است که در جاي خود ثابت مي ماند و از محيط اطراف خود تصاوير و فيلم هايي را ضبط کرده و در نمايشگر نمايش مي دهد.

 

از اين وسايل براي حفاظت و همچنين نظارت در مکان هاي مختلف استفاده مي شود. کاربردهاي نظامي، پليسي، کنترل ترافيک، تصويربرداري نامحسوس و … براي اين وسيله وجود دارد. دوربين هاي مدار بسته در انواع مختلفي وجود دارند که بسته به نوع استفاده مي توان هر يک را تهيه و نصب نمود.

دوربين هاي آنالوگ، دوربين هاي تحت شبکه يا ip و دوربين هاي دومنظوره انواعي از دوربين هاي مدار بسته پرکاربرد مي باشند. از نظر ظاهري نيز دوربين ها در انواع مختلفي مانند دوربين هاي مينياتوري، دوربين هاي مادون قرمز، دوربين هاي صنعتي، دوربين هاي dome و دوربين هاي speed dome وجود دارند.

در هنگام انتخاب انواع دوربين ها بايد مزايا و معايب هر يک را در نظر گرفت و با توجه به بودجه و محلي که قرار است دوربين در آن نصب گردد به انتخاب هر يک دست زد.

دوربين مدار بسته در چه مکان هايي نصب مي شود؟

مکان هاي مختلفي وجود دارند که مي توان در آنها از دوربين مدار بسته استفاده نود. اماکن تجاري مختلف و فروشگاه هاي کوچک و بزرگ، مغازه هايي مانند طلا فروشي ها و موبايل فروشي ها، مکان هاي مسکوني و مجتمع هاي بزرگ، سازمان ها و اداره هاي مختلف و … از مکان هايي هستند که مي توان در آنها از سيستم دوربين مدار بسته استفاده نمود.

نحوه نصب دوربين ها در اين اماکن نياز به تخصص و مهارت بالايي داشته و نياز است تا طراحي و بررسي نقشه به صورت دقيق انجام گيرد و دوربين در نقاط کور نصب نگردد. تعداد دوربين هاي مدار بسته نصب شده نيز بستگي به متراژ و فضاي ساختمان دارد و ممکن است از يک تا چند دوربين متغير باشد.

منع قانوني در نصب دوربين مداربسته

اما ممکن است اين سوال پيش بيايد که آيا مي توان دوربين ها را در هر مکاني نصب نمود؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت که قوانيني براي نصب دوربين هاي مدار بسته وجود دارد و در صورتي اجازه نصب اين دوربين ها در حريم هاي خصوصي افراد داده مي شود که مجوز لازم از اين افراد دريافت گردد و با رضايت آنها اين کار انجام گيرد.

در اماکن عمومي و فروشگاه و مغازه و ادارات مختلف اين کار نيازي به اجازه گرفتن از ساير افراد ندارد اما در صورتي که بخواهيد دوربين را در محل مسکوني خود نصب نماييد نياز است تا همسايگان خود را از اين کار مطلع سازيد زيرا ممکن است اين کار باعث تجاوز به حريم خصوصي آنها گردد.

مي توان با نصب تابلوهايي که نشانه نصب دوربين مدار بسته مي باشد اطلاع رساني را انجام داد. علاوه بر اين ها قوانيني براي نصب دوربين هاي مدار بسته وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

قوانين نصب دوربين مداربسته در مکان هاي مختلف

همانطور که مي دانيد دوربين مدار بسته باعث حفظ امنيت جاني و مالي افراد مي گردد و از بسياري از جرائم جلوگيري مي کند. اما آيا نصب اين دوربين ها باعث تجاوز به حريم خصوصي افراد نمي شود؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت که در مواردي که اين دوربين ها به صورت خصوصي در مکان هاي مختلف نصب مي گردند نياز است تا اقدام به کسب اجازه از افرادي که در معرض اين دوربين ها قرار مي گيرند نمود.

در غير اين صورت امکان سوء استفاده برخي افراد از اين دوربين ها وجود دارد و بسيار مشاهده شده است که برخي افراد با نصب اين دوربين ها در داخل خانه اقدام به سوء استفاده از افراد نموده اند.

قوانين حقوقي مربوط به دوربين هاي مدار بسته

حريم خصوصي، حقي است که همه افراد در جامعه از آن برخوردارند و در صورتي که به اين حريم تجاوز شود مي توان از فرد خاطي شکايت نمود. دوربين هاي مدار بسته در صورتي که در مکان هاي نامناسب مانند داخل منزل مسکوني، داخل آسانسور، اتاق پرو مغازه ها و اين چنين مکان هايي نصب گردند تجاوز به حريم خصوصي محسوب شده و پليس مي تواند خاطيان را دستگير نمايد.

متاسفانه در مجموعه قوانين حقوقي ما، قانوني اختصاصي براي دوربين هاي مدار بسته وجود ندارد اما مقرراتي تنظيم شده اند که توسط پليس و نيروي انتظامي کنترل مي گردد. نظارت نيروي انتظامي بر روي دوربين هاي مدار بسته  و محل نصب آنها از ضروريات است و بدين صورت جلوي بسياري از سوء استفاده هايي که بسياري از افراد مي کنند گرفته خواهد شد.

نصب دوربين مداربسته

نصب دوربين مداربسته در اماکن مختلف

نصب دوربين مدار بسته در مکان هاي مختلف قوانين خاص خود را دارد که براي ايجاد نظم و جلوگيري از سوء استفاده برخي افراد بايد اين قوانين رعايت گردند. در ادامه به چگونگي نصب دوربين مدار بسته در فضاهاي مختلف پرداخته شده است.

  • اماکن عمومي: در اماکني که عمومي و پر رفت و آمد مي باشد مانند فروشگاه ها و مغازه هاي مختلف که براي حفظ امنيت و جلوگيري از جرائمي مانند سرقت دوربين نصب مي گردد هيچ منع قانوني وجود ندارد و مي توان اين دوربين ها را در مکان ها به راحتي نصب نمود.

 

  • مشاعات مجتمع هاي مختلف: ممکن است برخي افراد تمايل داشته باشند تا در قسمت هايي از ساختمان که مشاع بوده و مورد استفاده تمامي ساکنين قرار مي گيرد اقدام به نصب دوربين مدار بسته نمايند. قسمت هاي مشاع ساختمان شامل راه پله ها، پارکينگ، لابي، حياط و غيره مي گردد که براي نصب دوربين در اين مکان ها نياز است تا تمامي همسايگان و افراد ساکن در ساختمان به صورت کتبي نسبت به نصب دوربين مدار بسته رضايت دهند. در صورتي که حتي يکي از ساکنين راضي به نصب دوربين در مناطق مشاع نباشد اين کار غير قانوني خواهد بود.

 

  • محيط هاي خصوصي: مکان هاي خصوصي مکان هايي مانند داخل منزل و اتاق خواب، داخل اتاق پرو، آسانسور، رختکن باشگاه ها و … مي باشد که امکان نصب دوربين در اين مکان ها وجود ندارد مگر اين که مجوز رسمي براي انجام اين کار دريافت شده باشد. حساسيت بالاي اين محيط ها باعث مي شود تا توجه زيادي در کسب مجوز لازم صورت گيرد و افراد به هر دليلي نتوانند دوربين را در اين مکان ها نصب نمايند.

 

  • محيط کار: نصب دوربين مدار بسته در ادارات و سازمان هاي مختلف بسيار رايج است و اين کار براي جلوگيري از وقوع جرايم مختلف، نظارت بر عملکرد کار کارمندان، جلوگيري از جا به جايي و سرقت مدارک و اسناد مختلف، جلوگيري از سوء رفتار کارکنان و موارد اين چنيني انجام مي گيرد. اما در صورتي که مي خواهيد دوربين مدار بسته را در اين محيط ها نصب نماييد نياز است تا به کارکنان آن شرکت يا سازمان نسبت به حضور دوربين اطلاع رساني گردد و همچنين اعتماد مابين مدير و کارمندان حفظ شده و به شخصي بي احترامي و توهين نشود. دليل نصب دوربين مدار بسته بايد به افراد گفته شود و حريم شخصي کارکنان و مسائل اخلاقي به طور کامل رعايت گردد.

با توجه به نکات گفته شده و قوانين نصب دوربين هاي مدار بسته در اماکن مختلف، در صورتي که تمايل داريد در مکان هايي که نيازمند دريافت مجوز مي باشند، دوربين مدار بسته تهيه و نصب نماييد نياز است تا در ابتدا شکايتي را به واسطه تهديد، تخريب و خطرات امنيتي تنظيم نماييد و ذکر کنيد که نياز براي حفظ امنيت خود نياز به نصب دوربين مدار بسته در مکان مورد نظر مي باشيد.

اين شکايت بايد نزد مراجع قضايي و يا نيروي انتظامي برده شود و در آنجا پس از بررسي هاي لازم مجوز مورد نظر جهت نصب دوربين مدار بسته صادر گردد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : دوربین,مدار,بسته,برای,اماکن,مسکونی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 468 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:16

اپليکيشن چيست و به چه معناست؟

شما  از برنامه هايي که در موبايل خود داريد و به صورت روزمره خيلي از کارهاي خود را از طريق امکانات اين برنامه ها انجام ميدهيد. که به اين اين برنامه هاي موجود در گوشي شما اپليکيشن گفته ميشود که اين روز ها زياد شنيده ميشود.
در اين مقاله ما مفهوم اپليکيشن را براي شما به طور واضح توضيح داده و انواع آن را به شما معرفي خواهيم کرد.

اپ از ديدگاه Techopedia

اپليکيشن موبايل که عمدتا با نام app از آن ياد مي شود، نوعي نرم افزار کاربردي است که براي اجرا روي دستگاه هاي موبايل طراحي شده است. عمده اپليکيشن هاي گوشي خدماتي مشابه کامپيوترها ارائه مي دهند (مثل پخش ويديو). اپ ها معمولا نرم افزارهاي کم حجم و با عملکرد محدود هستند، بعنوان مثال يک اپليکيشن براي پخش ويديو يا اپليکيشني که فقط دانلودهاي شما را مديريت مي کند و به همين دليل هم بسيار با سيستم هاي کامپيوتري يکپارچه متفاوت اند.”

معني اپليکيشن در لغت نامه :

به معني کارافزار، نرم افزار کاربردي،برنامه کامپيوتري که براي کاربري در گوشي هاي هوشمند تلفن همراه کاربرد دارد اپليکيشن” يا به اختصار App بيشتر از لغت “نرم افزار” جا افتاده است و اين لغت دقيقاً همان معني “نرم افزار کاربردي” مي دهد.

اگر بخواهيم واژه اپليکيشن را به طور کلي براي شما معنا کنيم بايد بگوييم تمام نرم افزارهايي که به طور روزانه از آنها استفاده ميکنيم به جزء نرم‌افزارهاي سيستم مانند سيستم عامل و يا زبان‌هاي برنامه نويسي، را شامل مي شود. گوشي هاي همراه، تبلت و آيپدها نيز همانند سيستم هاي کامپيوتري نرم افزارها و برنامه هاي متعدد و مختلفي دارند که به آنها اپليکيشن گفته ميشود که همان معنا را ميدهد و به اختصار به آن App گفته مي شود.

شهرنت شبکه اجتماعي خريد و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپليکيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايک و کامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

اپ ها براي سيستمهاي هاي اندرويد و IOS ساخته شده اند که با وجود پيشرفهاي روزانه و آپديت کردن آنها، امکانات آنها افزايش يافته و شما را بهتر ياري خواهند داد. با اين وجود توسعه دهندگان اپها اين هدفه را دنبال مي کنند که يک اپ را طوري طراحي کنند که براي انواع سيستم عامل ها و دستگاههاي مختلف ديجيتال کاربردي باشد.. مانند اپليکيشن کروم که بعنوان مرورگر اينترنت براي دستگاههاي pc و تبلت و موبايل قابل استفاده و قابل اجراست.

امروزه اپ ها تنوع بسيار زيادي دارند بسته به اينکه کاربر چه نيازي دارد ميتواند آن را دانلود و از آن استفاده کند و با آن نياز خود را پاسخ دهد.در نظر داشته باشيم که صرفا محدود به موبايل ­ها و تبلت­ ها نميشوند. براي مثال اپليکيشن هايي براي لوازم منزل مانند يخچال و لباس­شوئي و ظرف­شوئي و … بصورت خاص خود طراحي شده است.يا اپليکيشن هايي براي کنترل رفت آمدهاي منزل و دفتر کار، يا تنظيم خودکار نور و دماي محيط طراحي شده اند. مثال جالب ديگر طراحي اپليکيشني توسط شرکت اپل است ، تحت عنوان iBaby که در بالاي تخت نوزاد نصب شده و حرکات کودک را تحت نظر مي­گيرد؛ با بيدار شدن او به مادر اطلاع مي­دهد و بنابر تشخيص و تنظيم آن ،ميتواند موسيقي پخش ­کند و يا امکان صحبت والدين با فرزند را بوجود آورد.

کاربران آن دسته از محصولات شرکت اپل که مجهز به سيستم عامل iOS هستند، مي‌توانند از سرويس App Store شرکت اپل براي دانلود اپليکيشن برروي دستگاه خود استفاده کنند. در App Store اپل چند صد هزار اپليکيشن براي آي‌پد، آي‌فون و آي‌پاد تاچ وجود دارد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : اپلیکیشن,چیست,و,به,چه,معناست؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 268 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:14

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالادر گذشته هاي دور و دورتر از آن زماني که انسان ها فهميدند براي ادامه زندگي نياز دارند که داشته هايشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعي بحث خريد و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها براي معرفي کالايشان و اينکه مشتري را ترغيب به خريد آن کنند مزيت هاي محصول شان و قيمتش را در بازار ها فرياد ميکشيدند.

 

تا مشتري بشنود و بيايد و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش هاي زندگي تبليغ و گوشزد مزيت هاي کالا و قيمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت ميگيرد.

 

اين درست همان کاري است که آگهي کالا ، به خوبي از پس آن بر آمده است. سايت آگهي کالا با امکان درج آگهي رايگان محصول، خدمات و برند شما، ويتريني چشم گير براي ديده شدن کار شما است.

 شما ميتوانيد مطمئن باشيد با درج آگهي رايگان و يا ويژه در سايت آگهي کالا، محصول يا نام تجاري تان به خوبي توسط قشر زيادي از کساني که به دنبال آن هستند مشاهده مي شود. کل اين فرايند بدون هزينه و يا در مورد درج آگهي ويژه با کمترين هزينه ي ممکن صورت ميگيرد. مزيت درج آگهي در آگهي کالا ،  پايگاه درج آگهي رايگان اين است که به شما امکان خريد و فروش بي واسطه را ميدهد.

 

درج آگهي رايگان اينترنتي سايتهايي که در اينترنت اقدام به تبليغ رايگان کالا يا هرگونه خدماتي ميکنند بسيار زياد ميباشند.

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا اين سايتها فرصت بسيار مناسبي براي ارائه و ديده شدن بيشتر خدمات ما ميشوند . يکي از مهمترين مزاياي درج آگهي رايگان اين است که ما با مخاطبان محصول يا خدمات روبرو ميشويم .

در اينگونه سايتها ما ميتوانيم به راحتي خدمات خود را معرفي کرده و انتظار داشته باشيم تا در سريعترين زمان ممکن به هدف خود برسيم.

 در اينترنت و ثبت درج آگهي رايگان براي معرفي کالا و خدمات در طي چند سال گذشته افزايش چشمگيري داشته و با رشد قابل توجه اي همراه بوده است . بطوريکه امروزه از تبليغات به عنوان يکي از روش هاي پربازده براي گسترش کسب و کارها نام برده ميشود.

کاربران محصول يا خدمتي دارند ميتوانند با انتشار آگهي بصورت رايگان و تبليغات در اينترنت به مشتريان جديد دست پيدا کرده و باعث افزايش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهي خود بصورت رايگان در آگهي-کالا نيازمندي ميتوان بدون پرداخت هزينه ، تبليغ خود را در موتورهاي جستجو به نمايش بگذاريم .

آگهي رايگان با توجه به اينکه تمامي روشهاي بهينه سازي سايت را بدرستي رعايت کرده اند رتبه بسيار خوبي در موتورهاي جستجو دارند. آنها به همين دليل ترافيک بسيار بالايي را از موتورهاي جستجوگر دريافت ميکنند . براي نمونه در سايتهاي ايراني ميتوان به سايت آگهي-کالا اشاره کرد.

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا يکي از مهمترين مزاياي تبليغات در اينترنت اين است که با هزينه کمتر نسبت به ديگر رسانه ها از قبيل راديو ، تلويزيون يا تبليغات محيطي که تبليغات آنها بصورت تبليغ سنتي ميباشد ميتوان تبليغ خود را در ديد مخاطبان هدف خود به نمايش بگذاريم .

 

درج آگهي رايگان در آگهي کالا

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا بله  درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون پرداخت هيچ هزينه اي کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ويترين پرمخاطب آگهي کالا به نمايش بگذاريد. خيالتان راحت. مخاطبان زيادي آگهي شما را ميبينند و اقبال فروشتان بسيار بالا مي رود. باورتان ميشود؟ با درج يک آگهي رايگان

درج آگهي ويژه در آگهي کالا

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا زماني وجود دارد که شما مايليد خيلي برجسته تر و يا طولاني تر آگهي کالا ي خود را در سايت آگهي کالا قرار دهيد. در اين صورت مثلا با پرداخت هزينه اي جزيي از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهي) استفاده ميکنيد. در اين حالت آگهي شما به روزرساني خواهد شد.

 

همچنين در صورتي که مايل باشيد از شرايط درج آگهي ويژه و برجسته استفاده کنيد در اين صورت هم با هزينه اي بسيار کم آگهي شما به صورت ويژه و برجسته نشر ميشود.

 

 

تبليغات اينترنت بر خلاف تبليغاتي که بصورت سنتي انجام ميشود داراي خاطبين هدفمند بيشتري ميباشد . تبليغات باعث ميشود با کمترين هزينه کساني را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزينه ، ميزان دسترسي ، بازاريابي ، گستردگي و حتي فروش و تجارت ، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.

در تبليغات اينترنتي ، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت ميگيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده ميکنند و يا دنبال کالايي هستند ، ميدانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.

يکي از بهترين راه هاي معرفي و درج آگهي رايگان اينترنتي ميباشد با اين عمل که زمان زيادي را نخواهد گرفت ولي براي هميشه در گوگل حضور خواهيد داشت و جذب مشتري خواهيد نمود لازم به ذکر است که اگهي هاي ويژه نقش بسيار مهمي در بازديد از اگهي شما را ايفا خواهند نمود

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا براي اينکه در کسب و کاري که ايجاد کرده ايم موفق شويم و با موفقيت قدم برداريم نياز است تا براي مشتري معرفي کنيم براي اينکه مشتري ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه هاي زيادي وجود دارد از جمله اين راه‌ها تبليغات است زيرا تبليغات به شيوه‌هاي مختلفي انجام ميگيرد و منظور از تبليغات اين است که محصولات و خودمان را به مشتري معرفي کنيم.

 

چرا آگهي ويژه و آگهي برجسته؟

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا خودتان را به جاي مخاطبان و مشتريان تان قرار دهيد. حس تان وقتي يک آگهي که زير آن ويژه و يا برجسته نوشته شده چيست؟ اولين حسي که داريد اين است که فروشنده چقدر به کالا و يا خدمات خودش ايمان دارد.

 

چه راحت براي آن هزينه مي کند. حتما به سود و بازدهي آن ايمان دارد. پس محصول خوبي است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهي ويژه و برجسته حس اعتماد و کشش بيشتري در مشتري ايجاد مي کنيد. آن هم به نسبت درج آگهي رايگان که صاحب همه ي محصولات و برند ها که تشخيص خوب و بدشان خيلي کار آساني نيست آن را انجام ميدهند.

 

با مشاهده تعرفه اي که براي درج آگهي هاي ويژه ، برجسته ، و نردبان و تمديد آگهي در نظر گرفته شده و مي توانيد آن را مطالعه نماييد، خواهيد ديد در ازاي پرداختي بسيار کوچک ، اعتمادي چشمگير نصيب آگهي شما ميشود. موضوع آگهي تان پرفروش باد. آگهي کالا

 

يک تعامل دو طرف با مشتري برقرار کنيم از خدمات و محصولات که داريم مشتري را آگاه کنيد و بيشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبليغات حرفه‌اي‌تر باشد مشتري هاي زيادي را به سمت خود جذب خواهد کرد.

براي اينکه در اين امر موفق شويم نياز است تا به صورت حرفه‌اي اين شغل را ادامه دهيم بنابراين نياز است تبليغات اينترنتي انجام دهند زيرا امروزه همه افراد موفق از تبليغات اينترنتي استفاده ميکنند.

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا درج آگهي رايگان اينترنتي بازخورد زيادي دارد زيرا کاربران  در فضاي مجازي و در شبکه‌هاي اينترنتي فعاليت ميکنند و بيشتر مطالب را خواهند ديد تا از رسانه‌هاي ديگر بنابراين براي اينکه ما حرفه اي شويم و مردم بيشتر با ما آشنا شوند از طريق تبليغات اينترنتي ميتوانيم خودمان را در معرض ديد کاربران قرار دهيم براي هر کسب و کاري ميتوان از تبليغات در آگهي-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : درج,آگهی,رایگان,در,رسانه,پرمخاطب,معرفی,کالا, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 5:01

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالادر گذشته هاي دور و دورتر از آن زماني که انسان ها فهميدند براي ادامه زندگي نياز دارند که داشته هايشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعي بحث خريد و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها براي معرفي کالايشان و اينکه مشتري را ترغيب به خريد آن کنند مزيت هاي محصول شان و قيمتش را در بازار ها فرياد ميکشيدند.

 

تا مشتري بشنود و بيايد و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش هاي زندگي تبليغ و گوشزد مزيت هاي کالا و قيمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت ميگيرد.

 

اين درست همان کاري است که آگهي کالا ، به خوبي از پس آن بر آمده است. سايت آگهي کالا با امکان درج آگهي رايگان محصول، خدمات و برند شما، ويتريني چشم گير براي ديده شدن کار شما است.

 شما ميتوانيد مطمئن باشيد با درج آگهي رايگان و يا ويژه در سايت آگهي کالا، محصول يا نام تجاري تان به خوبي توسط قشر زيادي از کساني که به دنبال آن هستند مشاهده مي شود. کل اين فرايند بدون هزينه و يا در مورد درج آگهي ويژه با کمترين هزينه ي ممکن صورت ميگيرد. مزيت درج آگهي در آگهي کالا ،  پايگاه درج آگهي رايگان اين است که به شما امکان خريد و فروش بي واسطه را ميدهد.

 

درج آگهي رايگان اينترنتي سايتهايي که در اينترنت اقدام به تبليغ رايگان کالا يا هرگونه خدماتي ميکنند بسيار زياد ميباشند.

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا اين سايتها فرصت بسيار مناسبي براي ارائه و ديده شدن بيشتر خدمات ما ميشوند . يکي از مهمترين مزاياي درج آگهي رايگان اين است که ما با مخاطبان محصول يا خدمات روبرو ميشويم .

در اينگونه سايتها ما ميتوانيم به راحتي خدمات خود را معرفي کرده و انتظار داشته باشيم تا در سريعترين زمان ممکن به هدف خود برسيم.

 در اينترنت و ثبت درج آگهي رايگان براي معرفي کالا و خدمات در طي چند سال گذشته افزايش چشمگيري داشته و با رشد قابل توجه اي همراه بوده است . بطوريکه امروزه از تبليغات به عنوان يکي از روش هاي پربازده براي گسترش کسب و کارها نام برده ميشود.

کاربران محصول يا خدمتي دارند ميتوانند با انتشار آگهي بصورت رايگان و تبليغات در اينترنت به مشتريان جديد دست پيدا کرده و باعث افزايش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهي خود بصورت رايگان در آگهي-کالا نيازمندي ميتوان بدون پرداخت هزينه ، تبليغ خود را در موتورهاي جستجو به نمايش بگذاريم .

آگهي رايگان با توجه به اينکه تمامي روشهاي بهينه سازي سايت را بدرستي رعايت کرده اند رتبه بسيار خوبي در موتورهاي جستجو دارند. آنها به همين دليل ترافيک بسيار بالايي را از موتورهاي جستجوگر دريافت ميکنند . براي نمونه در سايتهاي ايراني ميتوان به سايت آگهي-کالا اشاره کرد.

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا يکي از مهمترين مزاياي تبليغات در اينترنت اين است که با هزينه کمتر نسبت به ديگر رسانه ها از قبيل راديو ، تلويزيون يا تبليغات محيطي که تبليغات آنها بصورت تبليغ سنتي ميباشد ميتوان تبليغ خود را در ديد مخاطبان هدف خود به نمايش بگذاريم .

 

درج آگهي رايگان در آگهي کالا

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا بله  درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون پرداخت هيچ هزينه اي کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ويترين پرمخاطب آگهي کالا به نمايش بگذاريد. خيالتان راحت. مخاطبان زيادي آگهي شما را ميبينند و اقبال فروشتان بسيار بالا مي رود. باورتان ميشود؟ با درج يک آگهي رايگان

درج آگهي ويژه در آگهي کالا

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا زماني وجود دارد که شما مايليد خيلي برجسته تر و يا طولاني تر آگهي کالا ي خود را در سايت آگهي کالا قرار دهيد. در اين صورت مثلا با پرداخت هزينه اي جزيي از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهي) استفاده ميکنيد. در اين حالت آگهي شما به روزرساني خواهد شد.

 

همچنين در صورتي که مايل باشيد از شرايط درج آگهي ويژه و برجسته استفاده کنيد در اين صورت هم با هزينه اي بسيار کم آگهي شما به صورت ويژه و برجسته نشر ميشود.

 

 

تبليغات اينترنت بر خلاف تبليغاتي که بصورت سنتي انجام ميشود داراي خاطبين هدفمند بيشتري ميباشد . تبليغات باعث ميشود با کمترين هزينه کساني را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزينه ، ميزان دسترسي ، بازاريابي ، گستردگي و حتي فروش و تجارت ، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.

در تبليغات اينترنتي ، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت ميگيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده ميکنند و يا دنبال کالايي هستند ، ميدانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.

يکي از بهترين راه هاي معرفي و درج آگهي رايگان اينترنتي ميباشد با اين عمل که زمان زيادي را نخواهد گرفت ولي براي هميشه در گوگل حضور خواهيد داشت و جذب مشتري خواهيد نمود لازم به ذکر است که اگهي هاي ويژه نقش بسيار مهمي در بازديد از اگهي شما را ايفا خواهند نمود

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا براي اينکه در کسب و کاري که ايجاد کرده ايم موفق شويم و با موفقيت قدم برداريم نياز است تا براي مشتري معرفي کنيم براي اينکه مشتري ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه هاي زيادي وجود دارد از جمله اين راه‌ها تبليغات است زيرا تبليغات به شيوه‌هاي مختلفي انجام ميگيرد و منظور از تبليغات اين است که محصولات و خودمان را به مشتري معرفي کنيم.

 

چرا آگهي ويژه و آگهي برجسته؟

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا خودتان را به جاي مخاطبان و مشتريان تان قرار دهيد. حس تان وقتي يک آگهي که زير آن ويژه و يا برجسته نوشته شده چيست؟ اولين حسي که داريد اين است که فروشنده چقدر به کالا و يا خدمات خودش ايمان دارد.

 

چه راحت براي آن هزينه مي کند. حتما به سود و بازدهي آن ايمان دارد. پس محصول خوبي است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهي ويژه و برجسته حس اعتماد و کشش بيشتري در مشتري ايجاد مي کنيد. آن هم به نسبت درج آگهي رايگان که صاحب همه ي محصولات و برند ها که تشخيص خوب و بدشان خيلي کار آساني نيست آن را انجام ميدهند.

 

با مشاهده تعرفه اي که براي درج آگهي هاي ويژه ، برجسته ، و نردبان و تمديد آگهي در نظر گرفته شده و مي توانيد آن را مطالعه نماييد، خواهيد ديد در ازاي پرداختي بسيار کوچک ، اعتمادي چشمگير نصيب آگهي شما ميشود. موضوع آگهي تان پرفروش باد. آگهي کالا

 

يک تعامل دو طرف با مشتري برقرار کنيم از خدمات و محصولات که داريم مشتري را آگاه کنيد و بيشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبليغات حرفه‌اي‌تر باشد مشتري هاي زيادي را به سمت خود جذب خواهد کرد.

براي اينکه در اين امر موفق شويم نياز است تا به صورت حرفه‌اي اين شغل را ادامه دهيم بنابراين نياز است تبليغات اينترنتي انجام دهند زيرا امروزه همه افراد موفق از تبليغات اينترنتي استفاده ميکنند.

درج آگهي رايگان در رسانه پرمخاطب معرفي کالا درج آگهي رايگان اينترنتي بازخورد زيادي دارد زيرا کاربران  در فضاي مجازي و در شبکه‌هاي اينترنتي فعاليت ميکنند و بيشتر مطالب را خواهند ديد تا از رسانه‌هاي ديگر بنابراين براي اينکه ما حرفه اي شويم و مردم بيشتر با ما آشنا شوند از طريق تبليغات اينترنتي ميتوانيم خودمان را در معرض ديد کاربران قرار دهيم براي هر کسب و کاري ميتوان از تبليغات در آگهي-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : درج,آگهی,رایگان,در,رسانه,پرمخاطب,معرفی,کالا, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:59

دوربين هايلوک

آيا به دنبال سيستم نظارت تصويري با عملکرد بالا هستيد؟ آيا به دنبال سيستم  دوربين مدار بسته  ارزان قيمت قيمت هستيد؟ توجه شما را به هايلوک جلب مي کنيم. هايلوک يک برند انشعاب گرفته شده از هايک ويژن است . سري محصولات هايلوک براي عرضه در بازار هاي دوربين مدار بسته کوچک عرضه شده است. قيمت مناسب ، قابليت نصب و راه اندازي آسان ، کارايي و قابل اطمينان بودن از ويژگي هاي اين برند به حساب مي آيد.

  • قيمت مناسب
  • کيفيت قابل اطمينان
  • نصب و راه اندازي آسان
  • عملکرد خوب

محصولات تحت شبکه هايلوک شامل دوربين هاي ثابت و متحرک و مرکز کنترل تحت شبکه ( NVR ) وجود دارند.

با توجه به قيمت مناسب مشخصات فني ويژه اي را ارائه مي کند ، برخي از مهمترين ويژگي هاي آن عبارتند از :

  • فشرده سازي هوشمند ???+
  • حداکثر رزولوشن دوربين ? مگا پيکسل
  • پشتيباني از ال اي دي ديد در شب نقطه اي EXIR 2.0
  • تکنولوژي هوشمند WDR براي ارائه تصاوير با کيفيت و رنگ مناسب

محصولات آنالوگ هايلوک شامل دوربين هاي ثابت و متحرک توربو اچ دي و DVR اين شرکت مي باشد. برخي از مهمترين ويژگي هاي اين سري از محصولات عبارتند از:

  • فشرده سازي ???+
  • حداکثر رزولوشن دوربين ? مگا پيکسل
  • پشتيباني از ال اي دي ديد در شب نقطه اي EXIR 2.0
  • انتقال تصوير دوربين تا DVR تا فاصله ???? متر
  • سازگاري با محصولات متفاوت مانند آنالوگ ، Turbo HD، IP ، AHD و HD CVI .

 بيشتر بخوانيد: پکيج دوربين مداربسته   انواع دوربين مداربسته  

دوربين هايلوک با عملکرد فوق العاده در کنار قيمت مناسب

IVMS – ???? براي هايلوک

محصولات هاي لوک را مي توان با استفاده از نرم افزار IVMS-4200 مديريت و تصاوير آن ضبط شوند. اين نرم افزار با تمام محصولات HiLook سازگار است و مديريت چند منظوره تصاوير دوربين ها شامل نمايش تصوير زنده ، ضبط ، جستجو در تصاوير ضبط شده  بهمراه پخش تصاوير از راه دور ، مشاهده تصاوير ضبط شده ، ضبط زمانبندي تصاوير ، مديريت آلارم و …مي باشد. IVMS-4200 يک انتخاب مناسب براي پروژه هاي کوچک و متوسط مي باشد.

  • ساختار انعطاف پذير
  • مديريت مرکزي دوربين ها
  • عملکرد ساده و آسان

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين‌ مدار بسته

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : دوربین,هایلوک, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 201 تاريخ : جمعه 17 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:42

Acusense هايک ويژن

همانطور که مي دانيد هايک ويژن به تازگي سري Turbo HD 5.0 محصولات خود را روانه بازار کرده است. اين محصولات با بهره گيري از هوش مصنوعي و قيمت مناسب توانسته نظر مخاطبين را جلب کند. در اين قسمت مي خواهيم در خصوص ويژگي هاي DVR هاي سري  Acusense هايک ويژن توضيح دهيم با ما همراه باشيد. همچنين اگر تمايل داريد از مناسب ترين قيمت دوربين مداربسته  با خبر شويد به سايت شرکت مهر تجارت مراجعه کنيد.

ويژگي هاي مختلف سيستم ضبط توربو اچ دي هايک ويژن عبارتند از:

استفاده از الگوريتم هاي هوش مصنوعي

اين DVR ها از الگوريتم هوش مصنوعي استفاده مي کنند و قادر هستند آناليز هاي تصوير ( VCA ) مختلفي را ارائه نمايند. برد قطعات DVR جديد هايک ويژن با استفاده از GPU قادر است آناليز تصوير مناسب با کمترين خطا را داشته باشد. سيستم هوش مصنوعي دستگاه ضبط هايک ويژن قادر است با توجه به موقعيت هاي مختلفي که مي تواند رخ دهد آلارم هاي مختلفي را مديريت کرده به علاوه توانايي تشخيص بهينه تري نسبت به سيستم هاي معمولي بازار در اختيار مشتريان قرار مي دهد.

تشخيص درست هدف در تصوير

يکي از قابليت هاي DVR هاي سري Acusense هايک ويژن به اين صورت است که اين تجهيزات ضبط مي توانند در تصاوير زنده و ضبط شده تصاوير انسان و وسايل نقليه را از ساير اشياء تشخيص دهند. در مواقع ضروري نيز کاربر قادر است با چند کليک تمامي تصاوير ضبط شده که در آن تصوير انسان يا وسيله نقليه وجود دارد را مشاهده نمايد. سيستم ضبط جديد هايک ويژن در تصاوير مختلف قادر است انسان را تشخيص داده و کليه تحرکات آن را زير نظر داشته باشد.

حذف آلارم اشتباه

سيستم هاي قديمي نسبت به  هر گونه حرکتي حساس بودند و در صورت تشخيص هر حرکتي بدون هيچ آناليزي آن را به عنوان يک آلارم در نظر مي گرفتند و اين موضوع باعث کلافگي و سردرگمي کاربران مي شد اما مرکز کنترل Acusense هايک ويژن قادر است با استفاده از الگوريتم هاي ويژه اي حرکات کم اهميت در ميدان ديد دوربين مانند افتادن برگ درختان، سايه اجسام، حرکت حيواناتي مثل گربه و… را فيلتر کرده و سيستم هيچ آلارمي براي آنها صادر نکند و تنها به انسان و وسيله نقليه حساس باشد. اين موضوع يعني حذف آلارم هاي اشتباه تاثير زيادي بر ميزان رضايتمندي کاربران سيستم دوربين مدار بسته دارد. از اين رو بسيار با اهميت است.

بيشتر بخوانيد:   پکيج دوربين مداربسته   انواع دوربين مداربسته

جستجوي فوري هوشمند

به لطف استفاده از الگوريتم هوش مصنوعي DVR سري Turbo HD 5.0 هايک ويژن قادر هستند از ميان بسياري تصاوير ضبط شده، تنها تصاوير مربوط به انسان و وسيله نقليه را جستجو کنند و اين باعث مي شود تا کاربران در وقت خود به ميزان قابل توجهي صرفه جويي کنند. اين موضوع هنگام جستجوهاي حساس در تصاوير ضبط شده بسيار تاثير گذار است.

مدل هاي DVR سري Acusense

محصولات Acusense  هايک ويژن در چهار گروه مختلف ارائه شده اند که هر کدام تعداد GPU هاي مختلفي را پشتيباني مي کنند ( بين ? تا ?? GPU براي همين تعداد کانال ) و بر اساس آن با توجه به نيا  مشتريان قادر هستند از الگوريتم هوش مصنوعي استفاده کنند. در حال حاضر مدل هاي ارائه شده توسط هايک ويژن براي Turbo HD 5.0 عبارتند از :

iDS-7204HQHI-K1/2S

iDS-7208/16HQHI-K1/4S

iDS-7204/08HUHI-K1/4S

iDS-7208/16HQHI-K2/4S

iDS-7204/08HUHI-K2/4S

iDS-7316HUHI-K4/16S

iDS-9016HUHI-K8/16S

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : DVR,Acusense,هایک,ویژن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 183 تاريخ : جمعه 17 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:39

بسياري از فعاليت هاي اقتصادي، صنعتي، کشاورزي، توليدي و… فقط به حالت سازماندهي شده و در قالب شرکت معنا پيدا مي کند.

امروزه با اطلاعات به روز مردم درباره مسائل حقوقي، هرگونه فعاليت مشارکتي مي بايست در چارچوب قانون باشد تا افرادي که با نيت پيشرفت و موفقيت دور هم جمع مي شوند دچار مشکل نشده و بتوانند تمام وقت و انرژي خود را در جهت پيشرفت کار استفاده نمايند، در اينجاست که ضرورت ثبت شرکت قبل از شروع به کار مشارکتي بهترين گزينه مي باشد .

موسسه حقوق ثبت آرشا همانند هميشه در کنارتان هستيم تا مسيري راحت و قانوني جهت راهنمايي در چگونگي تاسيس شرکت، انواع ثبت شرکت ها، مراحل تشکيل ثبت شرکت ها، موضوعات نيازمند اخذ مجوز در ثبت، شرکت و نقش ثبت شرکت در حقوق تطبيقي، نتيجه عدم ثبت شرکت، آيا خودمان مي توانيم ثبت شرکت نماييم، را به شما پيشنهاد کنيم.

چگونه شرکت تاسيس کنيم؟

در ابتداي راه، براي کساني که به طور مشارکتي اقدام به شروع يک کار مي کنند اين سوال مطرح است که چگونه با هم يک شرکت تاسيس کنيم؟ مراحل و مدارک ثبت شرکت و شرايط و قوانين در شرکتها چگونه است؟

افراد در شرکت شخصيت حقوقي پيدا مي کنند يعني به جز حقوق و تکاليفي که به صورت طبيعي در زندگي عادي دارند از تمامي حقوق و تکاليف ديگري که قانون براي آنها در نظر گرفته است برخوردار مي شوند.

شرکت ها به دو دسته تقسيم مي شوند:

شرکتهاي تجاري: اين شرکت ها در دنياي تجارت و کسب و کار فعاليت مي کنند.

شرکت هاي غير تجاري يا مدني: در زمينه هاي غير تجاري و حقوقي همانند ثبت و تاسيس موسسه هاي آموزشي، هنري، فرهنگي فعاليت مي کنند و در چارچوب کاري خود قوانين تعريف شده اي دارند. شرکتهاي قابل تاسيس خود بر ? نوع تقسم بندي مي شوند.

  • ثبت شرکتهاي سهامي: اين شرکتها به نوع ديگر تقسيم بندي ميشود، سهامي خاص و سهامي عام
  • ثبت شرکتهاي مختلط سهامي
  • شرکتهاي مختلط غير سهامي
  • شرکت هاي نسبي
  • شرکتهاي تضامني
  • شرکت هاي مسئوليت محدود
  • ثبت شرکت هاي تعاوني و مصرفي
  • شرکتهاي سهامي که داراي زير مجموعه هاي عام و خاص هستند، هر کدام در زمينه هاي متفاوتي فعال بوده و براي فردي که به دنبال ثبت شرکت است دانستن مطالب زير ضروري است.

همانطور که در شرکتهاي قابل تاسيس از شرکت سهامي نام برديم در اينجا توضيحاتي را لازم مي دانيم اضافه کنيم.

شرکتهاي سهامي در دنيا از بزرگترين شرکتهاي تجاري به حساب آمده و متقاضيان بسياري شرکت خود را در اين قالب به ثبت ميرسانند. در اين شرکت ها ارزش و سرمايه وابسته به سهام موجود در شرکت است و ارزش هر سهم به اندازه تک تک آن سهام است. اين نوع شرکت هاي سهامي خود به دسته هاي بزرگ سهامي عام و سهامي خاص تقسيم بندي شده و فعاليت مي کنند.

شرايط تاسيس شرکت هاي سهامي عام:

بين شرکتهاي سهامي عام و سهامي خاص از نظر کامل بودن شرکت سهامي عام کاملترين است. اين شرکت ها براي انجام امور مهمي همچون استخراج معدن، تاسيس کارخانجات و ايجاد سدها، بانکها و تجارت هاي داخلي و خارجي به ثبت ميرسند.

در اين شرکتها سرمايه به صورت سهام بوده و به علت نياز به سرمايه بالا، قسمتي از سرمايه شرکت از طريق سهام به مردم واگذار مي شود. اين سهام در اختيار عموم مردم قرار گرفته تا مردم جهت سرمايه گذاري، بتوانند سهام شرکت مورد نظر را خريداري و از سهامداران آن شرکت محسوب شوند.

حداقل ? سهامدار براي تاسيس اين نوع شرکت که اعضاي هيات مديره هم هستند لازم است.

حداقل سرمايه ورودي اوليه از طرف موسسين و مردم مبلغ ? ميليون ريال مي باشد.

مبلغ سهام موسسين از کل سرمايه شرکت تاسيس شده نبايد کمتر از   ?? در صد باشد.

?? درصد از مبلغ واريزي به صورت سپرده نقدي در حسابي به نام شرکت سهامي عام در شرف تاسيس، نزديکي از بانکها سپرده گذاري شود.

اسناد بانکي سپرده گذاري نقدي و غير نقدي را مي بايست هنگام ثبت به مرجع ثبت شرکتها تسليم و با برگزاري جلسه اي اساسنامه شرکت را تصويب و مديران و بازرسان شرکت را انتخاب و با صورت جلسه اي رسمي، اعلام و در انتها اساسنامه را به انضمام اظهارنامه شرکت و طرح اعلاميه پذيره نويسي سهام به امضاي همه موسسين شرکت رسانده و مشخصات شرکت را در يکي از روزنامه هاي کثير الانتشار اعلام نموده و با قيد نام، به اداره ثبت شرکتها در تهران و يا در شهرستانها به دايره ثبت شرکت ها تسليم و رسيد دريافت نمايند.

پس از اتمام ثبت شرکت سهامي عام, سهام آن شرکت در بورس داد و ستد مي شود.

فقط در تعيين نام اينگونه شرکتها مي بايست نام واژه ي”شرکت سهامي عام” ذکر شود.

تاسيس شرکت هاي سهامي خاص

براي تاسيس شرکتهاي سهامي خاص ? نفر و حداقل سرمايه در زمان تاسيس يک ميليون ريال مي باشد. و سرمايه شرکت به سهام مساوي تقسيم مي گردد.. حداقل ? نفر سهامدار ( که عضو هيات مديره اند يعني يک نفر مدير عامل ،يک نفررئيس هيات مديره و يک نفر عضو) و دو نفر ديگر هم به عنوان بازرس انتخاب مي شوند. سهامداران شرکت که همان مجمع عمومي مي باشند بالاترين مرکز قدرت شرکت و تعيين کننده مقررات هستند.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چطور,شرکت,تاسیس,کنیم؟,مراحل,و,مدارک,لازم,ثبت,شرکت, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 269 تاريخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:28

بسياري از فعاليت هاي اقتصادي، صنعتي، کشاورزي، توليدي و… فقط به حالت سازماندهي شده و در قالب شرکت معنا پيدا مي کند.

امروزه با اطلاعات به روز مردم درباره مسائل حقوقي، هرگونه فعاليت مشارکتي مي بايست در چارچوب قانون باشد تا افرادي که با نيت پيشرفت و موفقيت دور هم جمع مي شوند دچار مشکل نشده و بتوانند تمام وقت و انرژي خود را در جهت پيشرفت کار استفاده نمايند، در اينجاست که ضرورت ثبت شرکت قبل از شروع به کار مشارکتي بهترين گزينه مي باشد .

موسسه حقوق ثبت آرشا همانند هميشه در کنارتان هستيم تا مسيري راحت و قانوني جهت راهنمايي در چگونگي تاسيس شرکت، انواع ثبت شرکت ها، مراحل تشکيل ثبت شرکت ها، موضوعات نيازمند اخذ مجوز در ثبت، شرکت و نقش ثبت شرکت در حقوق تطبيقي، نتيجه عدم ثبت شرکت، آيا خودمان مي توانيم ثبت شرکت نماييم، را به شما پيشنهاد کنيم.

چگونه شرکت تاسيس کنيم؟

در ابتداي راه، براي کساني که به طور مشارکتي اقدام به شروع يک کار مي کنند اين سوال مطرح است که چگونه با هم يک شرکت تاسيس کنيم؟ مراحل و مدارک ثبت شرکت و شرايط و قوانين در شرکتها چگونه است؟

افراد در شرکت شخصيت حقوقي پيدا مي کنند يعني به جز حقوق و تکاليفي که به صورت طبيعي در زندگي عادي دارند از تمامي حقوق و تکاليف ديگري که قانون براي آنها در نظر گرفته است برخوردار مي شوند.

شرکت ها به دو دسته تقسيم مي شوند:

شرکتهاي تجاري: اين شرکت ها در دنياي تجارت و کسب و کار فعاليت مي کنند.

شرکت هاي غير تجاري يا مدني: در زمينه هاي غير تجاري و حقوقي همانند ثبت و تاسيس موسسه هاي آموزشي، هنري، فرهنگي فعاليت مي کنند و در چارچوب کاري خود قوانين تعريف شده اي دارند. شرکتهاي قابل تاسيس خود بر ? نوع تقسم بندي مي شوند.

  • ثبت شرکتهاي سهامي: اين شرکتها به نوع ديگر تقسيم بندي ميشود، سهامي خاص و سهامي عام
  • ثبت شرکتهاي مختلط سهامي
  • شرکتهاي مختلط غير سهامي
  • شرکت هاي نسبي
  • شرکتهاي تضامني
  • شرکت هاي مسئوليت محدود
  • ثبت شرکت هاي تعاوني و مصرفي
  • شرکتهاي سهامي که داراي زير مجموعه هاي عام و خاص هستند، هر کدام در زمينه هاي متفاوتي فعال بوده و براي فردي که به دنبال ثبت شرکت است دانستن مطالب زير ضروري است.

همانطور که در شرکتهاي قابل تاسيس از شرکت سهامي نام برديم در اينجا توضيحاتي را لازم مي دانيم اضافه کنيم.

شرکتهاي سهامي در دنيا از بزرگترين شرکتهاي تجاري به حساب آمده و متقاضيان بسياري شرکت خود را در اين قالب به ثبت ميرسانند. در اين شرکت ها ارزش و سرمايه وابسته به سهام موجود در شرکت است و ارزش هر سهم به اندازه تک تک آن سهام است. اين نوع شرکت هاي سهامي خود به دسته هاي بزرگ سهامي عام و سهامي خاص تقسيم بندي شده و فعاليت مي کنند.

شرايط تاسيس شرکت هاي سهامي عام:

بين شرکتهاي سهامي عام و سهامي خاص از نظر کامل بودن شرکت سهامي عام کاملترين است. اين شرکت ها براي انجام امور مهمي همچون استخراج معدن، تاسيس کارخانجات و ايجاد سدها، بانکها و تجارت هاي داخلي و خارجي به ثبت ميرسند.

در اين شرکتها سرمايه به صورت سهام بوده و به علت نياز به سرمايه بالا، قسمتي از سرمايه شرکت از طريق سهام به مردم واگذار مي شود. اين سهام در اختيار عموم مردم قرار گرفته تا مردم جهت سرمايه گذاري، بتوانند سهام شرکت مورد نظر را خريداري و از سهامداران آن شرکت محسوب شوند.

حداقل ? سهامدار براي تاسيس اين نوع شرکت که اعضاي هيات مديره هم هستند لازم است.

حداقل سرمايه ورودي اوليه از طرف موسسين و مردم مبلغ ? ميليون ريال مي باشد.

مبلغ سهام موسسين از کل سرمايه شرکت تاسيس شده نبايد کمتر از   ?? در صد باشد.

?? درصد از مبلغ واريزي به صورت سپرده نقدي در حسابي به نام شرکت سهامي عام در شرف تاسيس، نزديکي از بانکها سپرده گذاري شود.

اسناد بانکي سپرده گذاري نقدي و غير نقدي را مي بايست هنگام ثبت به مرجع ثبت شرکتها تسليم و با برگزاري جلسه اي اساسنامه شرکت را تصويب و مديران و بازرسان شرکت را انتخاب و با صورت جلسه اي رسمي، اعلام و در انتها اساسنامه را به انضمام اظهارنامه شرکت و طرح اعلاميه پذيره نويسي سهام به امضاي همه موسسين شرکت رسانده و مشخصات شرکت را در يکي از روزنامه هاي کثير الانتشار اعلام نموده و با قيد نام، به اداره ثبت شرکتها در تهران و يا در شهرستانها به دايره ثبت شرکت ها تسليم و رسيد دريافت نمايند.

پس از اتمام ثبت شرکت سهامي عام, سهام آن شرکت در بورس داد و ستد مي شود.

فقط در تعيين نام اينگونه شرکتها مي بايست نام واژه ي”شرکت سهامي عام” ذکر شود.

تاسيس شرکت هاي سهامي خاص

براي تاسيس شرکتهاي سهامي خاص ? نفر و حداقل سرمايه در زمان تاسيس يک ميليون ريال مي باشد. و سرمايه شرکت به سهام مساوي تقسيم مي گردد.. حداقل ? نفر سهامدار ( که عضو هيات مديره اند يعني يک نفر مدير عامل ،يک نفررئيس هيات مديره و يک نفر عضو) و دو نفر ديگر هم به عنوان بازرس انتخاب مي شوند. سهامداران شرکت که همان مجمع عمومي مي باشند بالاترين مرکز قدرت شرکت و تعيين کننده مقررات هستند.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چطور,شرکت,تاسیس,کنیم؟,مراحل,و,مدارک,لازم,ثبت,شرکت, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:25

خواص زعفران براي لاغري

زعفران ادويه‌اي محبوب است و گلي بسيار زيبا دارد. تنها مزه و شکل زيباي اين ادويه نيست که آن را محبوب کرده بلکه خواص دارويي زعفران هم زبانزد است

نام علمي اين گياه شفابخش کروکوس ساتيووس است. در واقع پرچم گل زعفران را خشک مي‌کنيد و تبديل به اين ادويه گران بها مي شود تقريبا هفتاد و پنج هزار گل زعفران را بايد چيد تا بتوان تنها نيم کيلو زعفران به دست آورد. اين گياه معطر به خاطر قابليتش براي رنگ دادن و خوش مزه کردن غذا مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

ترکيب ارگانيک خاص زعفران آن را تبديل به يک افزودني قوي در رژيم غذايي افراد کرده است. زيرا زعفران حاوي بيش از صد و پنجاه ترکيب متغير است که از آن جمله مي‌توان به کاراتوئيد ها، سافرانال، کروستين، آنتي اکسيدان ها و ساير مواد بيو شيميايي اشاره کرد. همچنين زعفران داراي مواد معدني و ويتامين ها است که براي سلامتي انسان لازم استخريد زعفران در رايج‌ترين شکل زعفران مدل خشک شده و يا پودري آن است. اما شما مي‌توانيد مکمل‌هاي زعفران را هم از برخي از فروشگاه‌هاي خوراک گياهي و يا با خريد اينترنتي زعفران بهرامن آن را تهيه کنيد.

البته توجه داشته باشيد که بايد از يک شرکت معتبر مانند زعفران بهرامن خريد کنيد تا محصولي که خريده ايد را با خيال راحت مصرف کنيد. تنها مقدار کمي از اين چاشني کافي است تا از فايده هايش بهره ببريد.  لازم به ذکر است که بيشترين ميزاني که بايد در بيست و چهار ساعت از اين ادويه مصرف کنيد بين نيم تا يک گرم است. مصرف بيش از حد آن موجب عوارض زيادي مي شود.

تاثير زعفران براي لاغري و کم کردن وزن افراد چاق

امروزه براي کاهش وزن، داروها و مواد شيميايي و طبيعي زيادي را به افراد داراي مشکل اضافه وزن معرفي مي کنند. گياه زعفران را هم بصورت ادويه و هم بصورت روغن استفاده مي کنند. همچنين يکي از خواص آن براي لاغري و کم کردن وزن بسيار مفيد است. پژوهش هاي زيادي درباره زعفران، نشان داده است که با مصرف آن ماده در طي چند هفته به صورت محسوسي هوشياري و انرژي در افراد زياد مي شود و کارکرد مغز بهبود يافته و روحيه آنها بيشتر شده است.

اين پژوهش ها نشان دهنده اين است که مصرف زعفران سبب بهبود اخلاق، کاهش افسردگي و اضطراب مي گردد. اين امر در بين افرادي که از نظر روحي وضعيت مناسبي ندارند به خوردن زعفران روي مي آورند، به کاهش ميزان مصرف ميان وعده هاي پر تعداد و غير معمولي و تنظيم آنها منجر مي شود. بر اساس نظر دانشمندان الگوي مصرف ميان وعده هاي غير معمولي نوعي واکنش سيستم عصبي به شرايط تنش زا است. زعفران در کشور ما سوغات مشهد است.

بسياري از دانشمندان داخل و خارج از کشور بر اين امر اعتقاد دارند که در کنار پرهيز غذايي و ورزش، شربت زعفران، گلاب و عسل مي‌تواند در لاغر شدن افراد بسيار موثر باشد. همچنين اگر کمي زعفران پيش از خوردن غذا مصرف کنند باعث مي شود که اشتهاي اين افراد به طور خاصي کاهش يابد. به خاطر ترکيبات داخل زعفران، اين ادويه باعث مهار آنزيم ليپاز پانکراس مي گردد که باعث جلوگيري از هضم چربي موجود در غذا مي شود و در نتيجه کاهش ميزان کالري را به دنبال دارد. البته براي مصرف زعفران بايد با پزشک معالج خود مشورت هاي لازم را انجام بدهيد تا او شما را براي اين امر راهنمايي بنمايد و توصيه مي شود که از مصرف خودسرانه زعفران به اندازه زياد پرهيز نماييد که عوارض بدي را دارد.

آنتي اکسيدان داخل زعفران باعث سرکوب سيتوکين‌ها مي‌شود که باعث ايجاد التهاب هستند. اين کار براي رسيدن افراد به تناسب اندام هم خوب است. ترکيبات تشکيل دهنده زعفران احساس سيري را در افراد بالا مي برد که در نتيجه مواد غذايي کمتري خورده مي شود و ميزان متابوليسم گلوکز و ليپيد را افزايش مي دهد.

براي رسيدن به لاغري با زعفران بهترين کار اين است که از دم نوش هاي آن پيش از غذا خوردن ميل نماييد. به اين ترتيب کاري کنيد که هم به متابوليسم تان کمک کنيد و هم از زعفران براي لاغر شدن بهره برده ايد و اشتهايتان را به اين ترتيب کاهش داده ايد. براي اين که از خواص زعفران بعد خوردن غذا هم بي بهره نمانيد، توصيه مي شود که نيم ساعت بعد از خوردن غذا از چاي زعفران استفاده کنيد.

از ديگر خواص زعفران مي‌توان به کاهش دهنده فشار خون، هضم کننده غذا، از بين برنده نفخ و اسيد معده، کمک به گردش خون، درمان اختلالات کليه، مثانه و کبد، کاهش درد قاعدگي، کاهش کلسترول خون، خاصيت ضد سرطاني، تصفيه خون، ضد عفوني کننده و ضد اکسيدان در بدن اشاره کرد و ضمنا توجه داشته باشيد که کاروتنوئيد موجود در اين محصول مي تواند از بروز تومورهاي پوستي جلوگيري کند.

.

منبع: مهر نيوز

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : خواص,زعفران,برای,لاغری, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:39

خواص زعفران براي لاغري

زعفران ادويه‌اي محبوب است و گلي بسيار زيبا دارد. تنها مزه و شکل زيباي اين ادويه نيست که آن را محبوب کرده بلکه خواص دارويي زعفران هم زبانزد است

نام علمي اين گياه شفابخش کروکوس ساتيووس است. در واقع پرچم گل زعفران را خشک مي‌کنيد و تبديل به اين ادويه گران بها مي شود تقريبا هفتاد و پنج هزار گل زعفران را بايد چيد تا بتوان تنها نيم کيلو زعفران به دست آورد. اين گياه معطر به خاطر قابليتش براي رنگ دادن و خوش مزه کردن غذا مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

ترکيب ارگانيک خاص زعفران آن را تبديل به يک افزودني قوي در رژيم غذايي افراد کرده است. زيرا زعفران حاوي بيش از صد و پنجاه ترکيب متغير است که از آن جمله مي‌توان به کاراتوئيد ها، سافرانال، کروستين، آنتي اکسيدان ها و ساير مواد بيو شيميايي اشاره کرد. همچنين زعفران داراي مواد معدني و ويتامين ها است که براي سلامتي انسان لازم استخريد زعفران در رايج‌ترين شکل زعفران مدل خشک شده و يا پودري آن است. اما شما مي‌توانيد مکمل‌هاي زعفران را هم از برخي از فروشگاه‌هاي خوراک گياهي و يا با خريد اينترنتي زعفران بهرامن آن را تهيه کنيد.

البته توجه داشته باشيد که بايد از يک شرکت معتبر مانند زعفران بهرامن خريد کنيد تا محصولي که خريده ايد را با خيال راحت مصرف کنيد. تنها مقدار کمي از اين چاشني کافي است تا از فايده هايش بهره ببريد.  لازم به ذکر است که بيشترين ميزاني که بايد در بيست و چهار ساعت از اين ادويه مصرف کنيد بين نيم تا يک گرم است. مصرف بيش از حد آن موجب عوارض زيادي مي شود.

تاثير زعفران براي لاغري و کم کردن وزن افراد چاق

امروزه براي کاهش وزن، داروها و مواد شيميايي و طبيعي زيادي را به افراد داراي مشکل اضافه وزن معرفي مي کنند. گياه زعفران را هم بصورت ادويه و هم بصورت روغن استفاده مي کنند. همچنين يکي از خواص آن براي لاغري و کم کردن وزن بسيار مفيد است. پژوهش هاي زيادي درباره زعفران، نشان داده است که با مصرف آن ماده در طي چند هفته به صورت محسوسي هوشياري و انرژي در افراد زياد مي شود و کارکرد مغز بهبود يافته و روحيه آنها بيشتر شده است.

اين پژوهش ها نشان دهنده اين است که مصرف زعفران سبب بهبود اخلاق، کاهش افسردگي و اضطراب مي گردد. اين امر در بين افرادي که از نظر روحي وضعيت مناسبي ندارند به خوردن زعفران روي مي آورند، به کاهش ميزان مصرف ميان وعده هاي پر تعداد و غير معمولي و تنظيم آنها منجر مي شود. بر اساس نظر دانشمندان الگوي مصرف ميان وعده هاي غير معمولي نوعي واکنش سيستم عصبي به شرايط تنش زا است. زعفران در کشور ما سوغات مشهد است.

بسياري از دانشمندان داخل و خارج از کشور بر اين امر اعتقاد دارند که در کنار پرهيز غذايي و ورزش، شربت زعفران، گلاب و عسل مي‌تواند در لاغر شدن افراد بسيار موثر باشد. همچنين اگر کمي زعفران پيش از خوردن غذا مصرف کنند باعث مي شود که اشتهاي اين افراد به طور خاصي کاهش يابد. به خاطر ترکيبات داخل زعفران، اين ادويه باعث مهار آنزيم ليپاز پانکراس مي گردد که باعث جلوگيري از هضم چربي موجود در غذا مي شود و در نتيجه کاهش ميزان کالري را به دنبال دارد. البته براي مصرف زعفران بايد با پزشک معالج خود مشورت هاي لازم را انجام بدهيد تا او شما را براي اين امر راهنمايي بنمايد و توصيه مي شود که از مصرف خودسرانه زعفران به اندازه زياد پرهيز نماييد که عوارض بدي را دارد.

آنتي اکسيدان داخل زعفران باعث سرکوب سيتوکين‌ها مي‌شود که باعث ايجاد التهاب هستند. اين کار براي رسيدن افراد به تناسب اندام هم خوب است. ترکيبات تشکيل دهنده زعفران احساس سيري را در افراد بالا مي برد که در نتيجه مواد غذايي کمتري خورده مي شود و ميزان متابوليسم گلوکز و ليپيد را افزايش مي دهد.

براي رسيدن به لاغري با زعفران بهترين کار اين است که از دم نوش هاي آن پيش از غذا خوردن ميل نماييد. به اين ترتيب کاري کنيد که هم به متابوليسم تان کمک کنيد و هم از زعفران براي لاغر شدن بهره برده ايد و اشتهايتان را به اين ترتيب کاهش داده ايد. براي اين که از خواص زعفران بعد خوردن غذا هم بي بهره نمانيد، توصيه مي شود که نيم ساعت بعد از خوردن غذا از چاي زعفران استفاده کنيد.

از ديگر خواص زعفران مي‌توان به کاهش دهنده فشار خون، هضم کننده غذا، از بين برنده نفخ و اسيد معده، کمک به گردش خون، درمان اختلالات کليه، مثانه و کبد، کاهش درد قاعدگي، کاهش کلسترول خون، خاصيت ضد سرطاني، تصفيه خون، ضد عفوني کننده و ضد اکسيدان در بدن اشاره کرد و ضمنا توجه داشته باشيد که کاروتنوئيد موجود در اين محصول مي تواند از بروز تومورهاي پوستي جلوگيري کند.

.

منبع: مهر نيوز

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : خواص,زعفران,برای,لاغری, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:36

تلويزيون چيست؟

 

به گزارش تيز فروش تلويزيون از دو کلمه مشتق شده است که به معني تماشا و مسافت طولاني است و به طور کلي تلويزيون به معناي تماشاي همه چيز از مسافت هاي طولاني است. تلويزيون در ابتدا به صورت سياه و سفيد ساخته مي شد ، اما با گذشت زمان ، دانشمندان جديدتر تغييرات زيادي ايجاد کردند.

تلويزيون همچنين داراي منابع اينترنتي است. تلويزيون از شبکه هاي مختلفي تشکيل شده است که هر کدام به نفع سنت هاي خاص خود فعاليت مي کنند ، برخي از آنها شبکه هاي جهاني هستند که در سراسر جهان قابل دسترسي هستند.

تلويزيون دو منبع مفيد و غير مفيد دارد و کشف اين منابع به ناشر و بيننده بستگي دارد. تلويزيون همچنين کنترل هايي دارد که براي کنترل ذهن استفاده مي شود. کنترل ذهن در واقع کنترل تلويزيون است.

تلويزيون 49 اينچ سامسونگ مدل 49RU7100

برخي از شبکه هاي يک ملت به درستي و مثبت به عنوان افشاي سنت هاي همان ملت عمل مي کنند ، اما برخي ديگر بر خلاف همان ملت به روشي غلط و مضر عمل مي کنند.

برنامه هاي پخش شده توسط شبکه هاي مختلف تأثيرات متفاوتي بر بينندگان دارند ، اين برنامه ها باعث بهبود سنت ها ، تغيير ايده هاي قديمي ، بهبود اوضاع سياسي ، اقتصادي و اجتماعي ، بهبود آموزش و افزايش اطلاعات مي شوند.

برنامه هايي از شبکه هاي تلويزيوني پخش مي شود که منابع کشور ، رويدادهاي کشور و رويدادهاي مضر کشور را به روز مي کند. و مردم را از وقايع کشور آگاه مي کند

تلويزيون 65 اينچ سامسونگ مدل 65TU7000

امروزه در افغانستان کانال هاي تلويزيوني مختلفي راه اندازي شده ، شبکه هاي زيادي ايجاد شده و هر يک از آنها مفيد و مضر هستند: از جمله طلوع ، ملي ، آريانا ، نور از جمله شبکه هايي هستند که بيشتر موضوعات و رويدادهاي سياسي کشور را پوشش مي دهند. پوشش دادن. ، و به عنوان يک خبر 24 ساعته کار کنيد. اصلاحات ، ساقيان ، تمدن و ميهن بيشتر درگير مسائل اسلامي هستند. و برخي شبکه ها وجود دارند که در هر سه بخش ، يعني سرگرمي ، اخبار و مسائل اسلامي فعاليت مي کنند. با اين حال ، تلويزيون منبع مهمي از اطلاعات است که پر از اطلاعات مفيد است ، به شرطي که به درستي استفاده شود ، اما منابع مضر نيز دارد و اين منابع باعث خلاف در مردم شده اند. اميدواريم سو استفاده کنيم. برخي از پخش کنندگان شبکه از اين منبع مفيد که تلويزيون است سو استفاده مي کنند تا جايي که بايد متوقف شود زيرا جامعه و مردم را نابود مي کند.

تلويزيون75 اينج ال جي مدل 75SM8100

تلويزيون اينترنتي چيست؟

طي يک دهه گذشته ، رشد خدمات ماهواره اي و کابل ديجيتال بر آينده تلويزيون تأثير داشته است ، اما اکنون سيستم پخش پروتکل اينترنت (IPTV) با پشتيباني صنعت مخابرات و آماده تعامل ، نويد تغييرات بيشتري را مي دهد. اين امر باعث انعطاف پذيري و رقابت پذيري بيشتر آن در تجارت فروش تلويزيون مي شود. تلويزيون اينترنتي محصولي از همگرايي صنايع رايانه ، ارتباطات از راه دور و چندرسانه اي است و نتيجه توسعه فن آوري هاي جديد ارتباطي و اطلاعاتي است.

اين فناوري جديد در سراسر جهان با عنوان تلويزيون روميزي (TOD) و تلويزيون پروتکل اينترنت (IPTV) شناخته مي شود. تلويزيون اينترنتي يا تلويزيون اينترنتي پروتکل تلويزيوني است که از طريق اينترنت پخش مي شود و به بينندگان اجازه مي دهد تا برنامه مورد علاقه خود را از مرجع نمايش تلويزيوني انتخاب کنند. اينترنت پرسرعت ، Wi-Fi ، کابل و ماهواره از جمله زيرساخت هايي است که تلويزيون اينترنتي را امکان پذير مي کند. IPTV سيستمي را تعريف مي کند که از پروتکل اينترنت براي پخش برنامه هاي تلويزيوني در هر مکان از طريق اتصالات باند پهن استفاده مي کند. استفاده از اين فناوري نياز به اشتراک و دستگاه IPTV دارد. به اين ترتيب توليدکنندگان محتواي الکترونيکي مي توانند از خدمات مختلفي براي ارائه محصولات خود استفاده کنند و در نتيجه راه هاي جديدي براي درآمدزايي پيدا کنند.

تلويزيون 65 اينچ سامسونگ مدل 65RU7100U

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,چیست؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:28

همه چيز در مورد ماشين ظرفشويي

 

اين روزها ماشين ظرفشويي  مختلفي را مي توان در آشپزخانه ها يافت. اکنون اين دستگاه ها نه تنها غذا مي پزند بلکه ظرف ها را نيز خودشان مي شويند! با اين وجود استفاده م effectivelyثر از ماشين ظرفشويي يک ضرورت و ضروري است که بايد از آن آگاه باشيد و درآمد ، آب و انرژي خود را براي استفاده صحيح هدر ندهيد.

 

ماشين ظرفشويي چگونه ظرفهاي ما را مي شويد؟!

ماشين ظرفشويي دستگاهي اتوماتيک است که ظروف کثيف را شسته و تميز مي کند. تمام کاري که شما بايد انجام دهيد اين است که دستگاه را پر کنيد ، مواد شوينده اضافه کنيد ، چرخه شستشو را تنظيم کنيد و دکمه "روشن" را فشار دهيد. اما ماشين ظرفشويي کارهاي خاصي را نيز به تنهايي انجام مي دهد که شامل:

 

خودش را پر از آب مي کند.

براي تميز کردن آنها ، او از طريق چشمه ها با سرعت و فشار زياد روي ظروف آب مي پاشيد.

آب کثيف را تخليه کنيد.

با شستشوي آب بيشتر ، ظرف ها را آبکشي مي کند.

هوا را خشک مي کند تا ظروف خشک شود. البته اگر مي خواهيد هنگام تنظيم دستگاه اين کار را انجام دهيد.

علاوه بر اين ، ماشين ظرفشويي کار خود را کنترل مي کند تا همه چيز روان پيش برود. يک تايمر طول هر چرخه را تنظيم مي کند. يک گيرنده حسي براي جلوگيري از گرم شدن بيش از حد و آسيب رساندن به ظروف دما را نمايش مي دهد و گيرنده حسي ديگر مي تواند بگويد که سطح آب به اندازه کافي بالا است تا مرحله شستشو و شستشو آغاز شود. برخي از ماشين هاي ظرفشويي گيرنده هايي دارند که ميزان آب کثيفي را که از ظروف مي چکد تشخيص مي دهند و وقتي آب به اندازه کافي تميز باشد ، ماشين ظرفشويي متوجه تميز بودن ظروف مي شود.

انواع ماشين ظرفشويي قابل سفارش در فروشگاه تيز فروش:

ماشين ظرفشويي ال جي

ماشين ظرفشويي دوو

 

 

ميوه را بشوييد

اگر از مغازه داران س askال کنيد ، آنها مي گويند همه ماشين هاي ظرفشويي ميوه ها و سبزيجات را مي شستند و يک سبد ميوه دارند. خوب است بدانيد که اين سبد ميوه اي که مغازه داران چيزي جز طبقه اول ماشين ظرفشويي شما نمي نامند! در واقع آنچه ماشين ظرفشويي را از نظر شستشوي ميوه از ساير ماشين ظرفشويي متمايز مي کند ، توانايي کار با آب سرد است. اين بدان معني است که ماشين ظرفشويي برنامه اي دارد که مي توان از آن براي شستن ميوه ها با آب سرد استفاده کرد تا پلاستيکي نشوند.

 

انواع ماشين ظرفشويي

به طور کلي سه نوع ماشين ظرفشويي وجود دارد: ماشين ظرفشويي توکار ، ماشين ظرفشويي روميزي و ماشين ظرفشويي ايستاده. ماشين ظرفشويي توکار را مي توان به صورت دائمي زير سينک ظرفشويي ، بين کابينت ها ، زير صفحه کابينت نصب کرد (البته به شرطي که کابينت ها را جابجا نکنيد).

 

ماشين هاي ظرفشويي روميزي معمولاً روي کابينت و ... يا نزديک ظرفشويي آشپزخانه قرار مي گيرند و به راحتي قابل جابجايي هستند. حتي مي توانيد ماشين ظرفشويي روميزي را در آشپزخانه ذخيره و نصب کنيد تا در صورت لزوم ظرف ها را بشوييد. ماشين ظرفشويي براي ورود آب به دستگاه به شير آب نياز دارد و لوله تخليه بايد در تخليه باشد.

 

نکاتي که بايد هنگام خريد ماشين ظرفشويي رعايت کنيد

بازوي آب پاش

اگر قصد خريد داريد ، به دنبال ماشين هاي ظرفشويي باشيد که بيشترين بازوي باران را داشته باشند. مدل هاي مناسب داراي بازوي آب پاش هستند ، در حالي که مدل هاي مناسب تر داراي بيش از سه بازوي باراني هستند.

 

استاندارد

به استاندارد سازي توجه کنيد اگر هنگام خريد ماشين ظرفشويي هزينه بيشتري بپردازيد و دستگاهي بخريد که کمترين انرژي را مصرف کند و داراي برچسب انرژي باشد ، ديگر لازم نيست نگران افزايش هزينه هاي برق باشيد.

 

کم مصرف بودن

ميزان مصرف برق ماشين هاي ظرفشويي بيشتر به فناوري بکار رفته در آن بستگي دارد. هزينه هاي انرژي ، نگهداري نکته ديگري است که بايد مورد توجه قرار گيرد.

 

انتخاب يک دستگاه غير استاندارد در وهله اول ممکن است براي شما ارزان تر باشد ، اما هزينه هاي جانبي آن گران تر است و شما بايد هر ماه هزينه بيشتري را براي انرژي بپردازيد. بنابراين اگر در حال حاضر بودجه کمي براي خريد ماشين مناسب داريد ، خريد خود را براي چند ماه به تعويق بيندازيد و يک وسيله کامل و راحت را به خانه بياوريد.

 

ماشين ظرفشويي با کنترل کننده هاي حسي و لمسي

اخيراً ، در طراحي ماشين هاي ظرفشويي ، نوآوري در ظاهر ، کارايي ، اصول بهداشتي و بهينه سازي مصرف انرژي مورد توجه قرار گرفته است. ماشين ظرفشويي مختلفي در مارک هاي مختلف در بازار وجود دارد که از نظر عملکرد و طراحي تنوع زيادي دارند. ماشين هاي ظرفشويي با کنترل کننده هاي حسي و لمسي انواع جديدي از ماشين هاي ظرفشويي هستند که در انواع مختلف از نظر رنگ و طرح موجود هستند.

 

وجود سنسور

ويژگي جديدي که در ماشين هاي ظرفشويي استفاده مي شود سنسورها هستند. نقش سنسور افزايش کارايي انرژي از طريق تنظيم مقدار آب مصرفي در ماشين ظرفشويي به ميزان ماشين ظرفشويي است. در بسياري از موارد ، اين ويژگي تاثيري در هزينه ماشين ظرفشويي ندارد.

 

کاهش صدا

ويژگي جالب توجه در کاهش مصرف انرژي ، شروع تأخير شستشو در بعضي از مدل ها است که به شما امکان مي دهد در صورت پايين آمدن سطح انرژي ، آنها را روشن کنيد. اين ويژگي باعث کاهش صدا در آشپزخانه نيز مي شود.

 

توانايي ها

ويژگي هايي مانند قفسه هاي قابل تنظيم ، قفسه هاي متحرک بالا و وجود فضاهاي دندانه دار ، انعطاف پذيري ماشين ظرفشويي را افزايش مي دهد. علاوه بر اين ، مدل هاي داراي سه کشو داراي دو کشوي برتر نسبت به مدل هاي قديمي هستند. اين کف کوتاه براي فنجان ها يا ظروف ديگري که خيلي بلند نيستند ايده آل است. برخي از مدل ها طراحي بهتري براي سبدهاي کارد و چنگال دارند که مي توان آنها را به دو يا سه قسمت تقسيم کرد تا از فضا استفاده بهتري داشته باشيد.

 

ضمانتنامه

حتماً در مورد ضمانت ماشين ظرفشويي اين کار را انجام دهيد

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,در,مورد,ماشین,ظرفشویی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:25

انواع روش‌هاي تشکيل سبد سهام چيست؟

از آنجا که اصطلاحات متني در بازار سرمايه وجود دارد ، سبد سهام از اهميت زيادي برخوردار است. پس از ورود به بازار و ارائه کد بورس براي صادرات ، مي توانيد سهام آن را خريداري کنيد و اين کار را به صورت خودکار انجام دهيد تا سهام شما در سيستم تجارت آنلاين کارخانه هاي بورس سهام در نظر گرفته شود. سبد سهام به سادگي مجموعه سمي است که وي خريداري کرده است.

https://www.ted.com/profiles/27297987

 

 

 

 

 

 

 

شما ممکن است بخواهيد از گروههاي مختلفي در بازار سرمايه استفاده کنيد ، و اگر شما از فروشگاه هاي ديگري باشيد ، هر گروه نکات و جزئيات مفصلي براي اين کار دارد. همانطور که قبلا گفته شد شما ديگر در يک چرخ دستي تخريب نمي کنيد! نمونه کارهاي استانداردي از همان نوع متن به صورت استاندارد ايجاد شده است که در اين رابطه بيشتر توضيح داده مي شود.

http://forum.geonames.org/gforum/user/editDone/548687.page

 

 

 

 

انواع روش هاي تشکيل نمونه کارها

همانطور که در بخش قبلي توضيح داده شد ، يک سبد سهام يا سبد سهام بايد انواع مختلفي داشته باشد و در يک جهت يک يا دو سهم متفاوت از هر گروه وجود داشته باشد تا سهام شما را خريداري کند. منظور از گروههاي مختلف گروههاي تئوري مبادله نيز صنايع خودرو ، داروسازي ، سيمان ، فلزات ، بانکداري و صنايع است. اگر سرمايه کافي براي شروع خريد همه اين سهام از گروه هاي مختلف داشته باشيد ، ديگر نگران جايزه نخواهيد بود. در اين شرايط تحت تأثير قرار خواهيد گرفت تا مديريت خدمات را تحت عنوان صندوق سرمايه گذاري متقابل آغاز کنيد. اين صندلي ها از انواع مختلف با رتبه بندي متفاوت از سرمايه گذاري مخاطره آميز ساخته شده اند.

https://dribbble.com/kargozariagah/about

 

 

انواع روشهاي تشکيل شده در سبد سهام کدامند؟ همه اينها براي به حداقل رساندن ريسک سرمايه گذاري در بورس است. به خاطر داشته باشيد که اگر مجبور شويد فقط در يک گروه سهام سرمايه گذاري کنيد ، ممکن است گروهي وجود داشته باشد که با توجه به ويژگي هاي اطلاعات و حاشيه يا هيجان موجود در بازار در نوسان است ، زيرا در اين حالت ممکن است به دليل محدود بودن سرمايه باشد . تو باش اگر اين به خود شما بستگي دارد ، اما اگر سرمايه شما به چند گروه مختلف تقسيم شده باشد ، جاي نگراني نيست و با اين استراتژي براي افزايش خطر در پيشنهاد کنترل کنترل نمي شود.

 

اين بدان معني نيست که فقط اگر گروه هاي مختلفي براي خريد شما وجود داشته باشد و در نهايت سود خوبي داشته باشيد ، از اين اصل به عنوان اولين قدم براي ايجاد يک سبد استفاده مي شود. اگر لازم است در مورد گروه هاي مختلف شرکت هاي پذيرفته شده در بازار سرمايه بيشتر بدانيد ، بايد از خدمات مشاوره و تجزيه و تحليل موجود در بازار يا دوره هاي آموزش پيشرفته در اين زمينه استفاده کنيد. تجارت سهام بدون داشتن اطلاعات يا دانش کافي در اين زمينه در نهايت باعث کاهش ضرر و زيان شما خواهد شد.

http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/kargozari

بررسي اصول مهم در روند تشکيل نمونه کارها

افراد ترکيب دارايي خود را با توجه به استراتژي و اهداف خود تنظيم مي کنند. برخي از آنها ريسک پذيري بالايي دارند و به دنبال سود سريع هستند ، برخي ديگر برنامه هاي طولاني مدتي دارند که مي تواند دارايي آنها را از بين ببرد و توليدکنندگان در حال رشد هستند. با اين حال ، نکاتي وجود دارد که سرمايه گذاران بايد آنها را دنبال کنند:

 

 هرگز به اشتراک نگذاريد

https://www.diigo.com/profile/bashgahkargozari

 

 

 

اين اصل يکي از مهمترين نکات مربوط به تشکيل سبد سهام در بورس سهام توسط تعداد مصرف کنندگان است. به جاي افراد در بازار سرمايه ، پول خود را فقط در يک سهم خاص از سرمايه بگذاريد ، که به لطف نوسانات بازار ممکن است در مدت زمان کوتاه تري سود بزرگي کسب کند ، اما اين استراتژي ريشه هاي بسيار بيشتري دارد و هيچ عنوان اين موضوع را پيشنهاد نمي کند براي تو. ممکن است يک سهم توسط دلالان بازار سرمايه در مناطق کاهش يابد و شما هم مي توانيد هيجان زده شويد و تصميم به خريد يک سهم بگيريد. ممکن است در چند روز اول سود خوبي به دست بيايد ، اما پس از مدت کوتاهي که معامله گران بازار تصميم به ترک سهام دارند ، صفحات فروش سنگيني را ايجاد مي کنند که شما به سختي مي توانيد از آنها استفاده کنيد و در اين حالت همچنان به سود خود ادامه مي دهيد ، همچنين ممکن است بخشي از سرمايه اصلي شما باشد که بايد از دست بدهيد.

 

 دارايي هاي سهام خود را به درستي توزيع کنيد

https://www.instapaper.com/u

 

 

پس از رعايت نکات ارائه شده در اين بخش ، لازم است اطلاعات سهم بازار پس از تشکيل سد سهام در قالب يک دوره آزمون بررسي و تجزيه و تحليل شود. تمام اخبار منتخب در بازار و سايت کدال براي سهامداران با قدرت بالا استفاده مي شود و به دنبال اخبار ديگري از فعال بازار ، تصميم به خريد يا فروش همان سهم به سرعت گرفته مي شود ؛ پس از تشکيل سبد سهام ، فرآيند توليد وزن مناسب براي دارايي هاي سهام از توان بالايي که وجود دارد. اگر نياز به درخواست مجدد براي افزايش يا کاهش سهام در بازار است ، بايد دارايي هاي خود را براي يک دوره تاريک بررسي کنيد و ارزش سهام هر سهم را در کل نمونه کارها اندازه بگيريد.

 

اگر شما بخشي از آن باشيد ، از نظر سرمايه گذاري عمل مي کنيد ، که تحويل ريسک بالايي نيست زيرا پيشنهاد مي کنيد مقدار دارايي خود را کاهش دهيد و آن را کاهش دهيد و در صورت ادامه سهامدار ، مشخص کنيد. با اين کار ، به تجربيات خوب بازار سرمايه براي تجارت و سطح ريسک شما در اين پيشنهاد کمک مي کند. به عنوان بخشي از پول خود ، سهم خطر خود را در بازار اختصاص دهيد و اين شرکا را به طور منظم و روزانه بررسي کنيد. اين سابق خوبي است.

 

https://www.kiva.org/portfolio

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : انواع,روش‌های,تشکیل,سبد,سهام,چیست؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 384 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 16:08

نحوه محاسبه سود روزانه

فرمول محاسبه سود روزانه توسط بانک مرکزي تعيين مي شود و توسط بانک هاي مختلف قابل شخصي سازي نيست. ساختار کلي اين فرمول به شرح زير است:

 

36500 / (نرخ * تعداد روزها * مبلغ واريز شده) = سود سپرده کوتاه مدت روزانه

 

کليه بانک هاي کشور با ويژگي هاي خاص و دولتي موظف به پيروي از اين قانون و انجام محاسبات مطابق فرمول ذکر شده هستند و تنها پارامتر "نرخ" هستند ، با توجه به اينکه بانک در صورت نياز ، همچنين پارامتر موجود در بانک را براي موارد مختلف حسابداري ، متفاوت خواهد بود.

https://xoops.ec-cube.net/userinfo.php?uid=278100

به عنوان مثال ، در محاسبه سود مبلغ سپرده 5 ميليارد توماني در يک دوره 20 روزه و با نرخ 15 درصد افزايش هزينه:

 

تومان 4109 = 36،500 / (15 * 20 * 500،000) = سود روزانه

 

همچنين اطمينان حاصل کنيد که سود يک روز با حداقل مبلغ واريز شده در همان روز محاسبه محاسبه مي شود. با توجه به مبلغي که در ابتداي روز واريز کرده ايد 110،000،000 تومان و در وسط روز 1،000،000،000 تومان است. در صورت استفاده هر روز سود را با مبلغ باقيمانده يعني 3،000،000 تومان محاسبه کنيد. عکس اين مسئله نيز در مورد بازي صادق است.

https://www.sitelike.org/similar/bashgah.com/

دليل ممنوعيت سود روزانه

طرح خصوصي سازي در ابعاد مختلف براي افراد مسن توسط اقتصاددانان ايجاد مي شود و اين طرح ها با بررسي دولت و کمترين طرح هاي مختلف براي اين منظور آغاز مي شود. يکي از آنها بانک هاي خصوصي است. در اوايل دهه 80 ، بانک ويژگي هاي مردم معرفي شد و کار خود را آغاز کرد. سود روزانه چقدر است و چگونه محاسبه مي شود؟

 

از آنجا که مردم تا آن زمان بانک ها را به عنوان يک نهاد دولتي اعتماد آزاد مي کنند ، به بانک هاي جديد خود براي ساير شرايط دشوار اعتماد کنيد ، بنابراين اين بانک ها با استفاده از منابع مالي ، از جمله اين برنامه ها ، ارائه برنامه هاي جديد با سود و شرايط مناسب را آغاز مي کنند. سود روزانه که بسيار مورد استقبال قرار گرفت.

https://www.quora.com/profile/Bashgah-Agah

سرمايه کم سرمايه گذاران ، پرداخت سپرده هاي آنها از بانک هاي دولتي در خارج از کشور و سرمايه گذاري در بانک هاي ويژه ، در نتيجه ، بانک دولتي مجبور شده است براي جلوگيري از اين روند ، طرح هاي روزانه ارائه دهد.

 

ارائه سود روزانه رايگان به سپرده گذاران اين امکان را براي بانک ها فراهم مي کند تا از مردم استفاده کنند و بازار مناسب را بهم بزنند ، بيش از قيمت ارز و سکه دچار نوسان شوند و همچنين قانون را براي بانک ها اعمال کنند.

 

اما چگونه اين ضررها کاهش يافت؟

https://en.gravatar.com/mivikid269

کار خود را با يک سرمايه گذاري کلان شروع کنيد ، مقدار کمي از سرمايه خود را از حساب خارج کنيد و سکه ، طلا ، ارز و اعمال را به دليل احساس لحظه اي قرار دهيد و پس از کسب سود ، تا آخرين روز مبلغ اصلي پرداخت کنيد. به دست آوردن سود از سپرده گذاري در حساب بانکي خود بهره مند شده و دوباره از سود روزانه بانک بهره مند خواهيد شد.

 

در اين حالت ، بانک مجبور به پرداخت بهره در روز بودجه بدون استفاده از منابع جذب شده است. چرا طبق قانون حمايت از تقويم ، سود هر روز با آخرين حساب موجود در همان روز محاسبه مي شود.

 

اين روند کم کم امکان پذير شده است و باعث مي شود مردم حتي با سرمايه اندک از اين روش استفاده کنند و در مدت زمان کوتاهي تراکتورهاي بانکي را افزايش دهند. اگر بدون داشتن اختيارات منابع از يک طرف سود پرداخت کنيد ، اگر مجبور باشيد از اين طريق استفاده کنيد ، بانکها تحت فشار قرار مي گيرند.

https://www.pinterest.com/pin/1013309984878022673

 

در اين بين ، خروج سرمايه لازم از بانک ها باعث کاهش حجم نقدينگي ، افزايش غير منطقي تعداد مطلوب در بازارهايي مانند ارز و سکه براي چند ساعت مشخص در روز و نوسانات شديد در اين بازارها شده است. و سرانجام تعادل بازار را بر هم زد.

 

همه اين دلايل باعث شد که دولت پس از 10 سال ارائه سود روزانه را در ژانويه 2010 ممنوع کند. اگر به دليل اين ممنوعيت سود بانکي را رها کرده و بيش از سپرده گذاران سرمايه گذاري کنيد ، اين مبلغ در بازارهاي ديگر پرداخت مي شود ، اما در نهايت اگر دولت تصميم بگيرد از کيفيت مناسب و قيمت مناسب توسط دلالان در بازار استفاده کند. توجه داشته باشيد که بارگيري در بانک تنها يکي از راه هاي سرمايه گذاري کمتر است. براي روشهاي مطالعه بيشتر و اطلاعات دقيق ، مقاله "سرمايه گذاري کم خطر با بازده مطمئن" را پيشنهاد مي کنيم.

https://myspace.com/bashgahagah

سود ماهانه چقدر است؟

طبق قوانين جديد مصوب سال 2014 ، پرداخت سود براي کليه بانک هاي دولتي و ويژه دولتي از تقويم به ماه محرم تغيير يافت. اين قانون پرداخت سود سپرده هاي کمتر از يک ماه را منع کرده و فرمول آن با کمي تغيير به صورت همان سود روزانه است.

 

در محاسبه سود روزانه ، سه پارامتر مبلغ سپرده ، تعداد روز و نرخ سود در صورت ضعف تقويت مي شود که در صورت کاهش کمتر از يک ماه پيش و مبلغ سپرده براي هر روز ، حداقل همان روز در نظر گرفته شده است.

 

اما در محاسبه سود سرشماري ، تعداد روزها بر حسب ماه جاري محاسبه مي شود؛ که براي نيمه اول سال 31 روز و براي دوم دوم 30 روز و 29 روز است.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نحوه,محاسبه,سود,روزانه, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 16:05

يکي از بهترين شرکت هاي خدمات مهاجرت به کانادا

شايد شما هم از آن دسته از افرادي باشيد که علاقه به مهاجرت به کانادا داريد يا اينکه ميخواهيد فرزندانتان را براي ادامه تحصيل به کانادا بفرستيد، براي مهاجرت به کانادا و تحصيل در کانادا شرکت هاي زيادي در کشور وجود دارند تا شما را در انجام اين کار کمک کنند اما پيشنهاد ما به شما براي مهاجرت به کانادا استفاده از خدمات شرکت ايراني کانادايي رايابين الملل است.

پذيرش مهاجر کانادا 2021

شرکت رايابين الملل يک شرکت کانادايي است که در زمينه مهاجرت تحصيلي هوشمند ، اخذ پذيرش تحصيلي، مشاوره تحصيل در دانشگاه ها ، کالج و مدارس کانادا و مشاوره مسير موفقيت شغلي فعاليت مي کند.

رايا بين الملل با مشارکت دفاتر همکار به کشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در کانادا، امريکا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متمايز رايا بين الملل

  • بهره گيري از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمرکز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • کاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديک و موثر با دانشگاهها و مراکز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در کانادا يا کشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شرکت بهره مند شويد.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : یکی,از,بهترین,شرکت,های,خدمات,مهاجرت,به,کانادا, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 6:25

يکي از بهترين شرکت هاي خدمات مهاجرت به کانادا

شايد شما هم از آن دسته از افرادي باشيد که علاقه به مهاجرت به کانادا داريد يا اينکه ميخواهيد فرزندانتان را براي ادامه تحصيل به کانادا بفرستيد، براي مهاجرت به کانادا و تحصيل در کانادا شرکت هاي زيادي در کشور وجود دارند تا شما را در انجام اين کار کمک کنند اما پيشنهاد ما به شما براي مهاجرت به کانادا استفاده از خدمات شرکت ايراني کانادايي رايابين الملل است.

پذيرش مهاجر کانادا 2021

شرکت رايابين الملل يک شرکت کانادايي است که در زمينه مهاجرت تحصيلي هوشمند ، اخذ پذيرش تحصيلي، مشاوره تحصيل در دانشگاه ها ، کالج و مدارس کانادا و مشاوره مسير موفقيت شغلي فعاليت مي کند.

رايا بين الملل با مشارکت دفاتر همکار به کشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در کانادا، امريکا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متمايز رايا بين الملل

  • بهره گيري از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمرکز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • کاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديک و موثر با دانشگاهها و مراکز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در کانادا يا کشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شرکت بهره مند شويد.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : یکی,از,بهترین,شرکت,های,خدمات,مهاجرت,به,کانادا, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 6:22

لینک دوستان

خبرنامه